Haipuma 16.12.2003 20:51:24 | |
---|
Tietääkö joku kuka tai mikä liike Helsingin seudulla korjaa/huoltaa Korgia? Prkleen nappulat näemmä ottavat ja hajoavat jos niitä kiivaasti painelee.. Ei liene muutenkaan harvinainen ongelma M1:ssä.. Iowa § Yksikätisten pianistien täytyy esiintyä ilmaiseksi |
onni 16.12.2003 20:57:17 | |
---|
Kysy maahantuojalta. XL Audio/Em Finland Oy |
M.i.k.key 16.12.2003 21:02:30 | |
---|
Semmonen pulju jonka nimi muistaakseni kuin Spectre-Audio. Liike sijaitsee Isonniitynkadulla. Eli siellä Mäkelänrinteen-Kätilöopiston kulmilla. Hyvää jälkeä oli omat Korgit siellä joskus hoidossa. En oo tosta nimestä ihan varma. Jos löydän jonkun kuitin voin laittaa lisäinfoa. Melo omaa kanoottiasi |
hiltsi 16.12.2003 22:02:54 | |
---|
Tietääkö joku kuka tai mikä liike Helsingin seudulla korjaa/huoltaa Korgia? Prkleen nappulat näemmä ottavat ja hajoavat jos niitä kiivaasti painelee.. Ei liene muutenkaan harvinainen ongelma M1:ssä.. Mulla meni kans kakkoskiipparista parit koskettimet rikkipoikki viime viikonlopun keikalla perskutarallaaaa.. Uskaltaakohan noita itte ruveta ees korjailemaan jos jostain sais ostettua parit koskettimet? Kovan keissin ostamista olen lykännyt ja lykännyt, mut nyt on kyllä sellanen hankittava myös kakkospelille. |
hiltsi 16.12.2003 22:03:13 (muokattu 16.12.2003 22:03:48) | |
---|
Mulla meni kans kakkoskiipparista parit koskettimet rikkipoikki viime viikonlopun keikalla perskutarallaaaa.. Uskaltaakohan noita itte ruveta ees korjailemaan jos jostain sais ostettua parit koskettimet? Kovan keissin ostamista olen lykännyt ja lykännyt, mut nyt on kyllä sellanen hankittava myös kakkospelille. ...höh, tuliki 2 kertaa |
maza 17.12.2003 19:07:15 | |
---|
Mä ainakin oon vaihdellut Alphajunoon koskettimia. Ei ole mitenkään vaikeaa, kunhan ei ole täysin vihjeetön. Tietysti jos härvelissä on esim. takuu voimassa niin ei kannata varmasti ise alkaa räpeltämään :) |
Haipuma 17.12.2003 23:57:51 | |
---|
Jep pitää etsiä jompi kumpi noista liikkeistä. Toivottavasti ei maksa omaisuuksia, taitaa imeä tänään sattunut peltikolari kustannuksia kukkarostani.. >:( Hajalla ei muuten ole koskettimet meikäläiseltä, vaan noi namiskat, numeronappulat yms. Kovaa laukkua suosittelen kyllä! Itsellä on moinen ja hyvin palvelee. Kolhut keskittyvät caseen, mutta itse tulee näemmä myös aiheutettua vauriota, synaankin. Iowa § Yksikätisten pianistien täytyy esiintyä ilmaiseksi |
KeyRebel 22.12.2003 16:23:20 | |
---|
Joo maahantuojalle kannattaa soitella. Ne osaa siel sanoa mitä liikkeitä on lähettyvillä ku sanot niille missä asut. |
Haipuma 23.12.2003 12:35:09 | |
---|
Semmonen pulju jonka nimi muistaakseni kuin Spectre-Audio. Liike sijaitsee Isonniitynkadulla. Eli siellä Mäkelänrinteen-Kätilöopiston kulmilla. Hyvää jälkeä oli omat Korgit siellä joskus hoidossa. En oo tosta nimestä ihan varma. Jos löydän jonkun kuitin voin laittaa lisäinfoa. Joo, tuon liikkeen neuvoivat myös tuolla Helsingin musiikissa. Sinne täytyy viedä paikattavaksi. Kiitosta jälleen! Iowa § Yksikätisten pianistien täytyy esiintyä ilmaiseksi |