Voisin ehkä saada tuollaisen 450€:lla. Mutta kysymys kuuluukin että kannattaako siitä noin paljoa maksaa? Pystyykö tuohon lisäämään soundeja esim. netistä hakemalla? Kyllä minä tuosta tuon verran maksaisin vielä :) Tykkään TS-12:n suhkot raskaasta touchista ja soundeista. Lisäksi se toimii näppärästi midi-ohjaimena kahdelle Korgin mokkulalle. Joissakin preseteissä olen jakanut laudan jopa kolmeen osaan: komppi,matto, soolo. Eli tuossa saa kolmelle midi-kanavalle lähetyksen ja soundinvaihto komennot. Yhdestä preset pankista näkyy näytöllä kuusi presettiä yhtäaikaisesti, jotka voi vapaasti nimetä ja pikavalinnalla valita. Mielestäni tuo on kätevää keikkakäytössä. Netistä saa saundeja sekä samplejä. Jossakin oli jopa infoa softasta jolla saisi wawin konvertoitua Enson diskiformaattiin sampleksi. En ole vielä ehtinyt kokeilla tuota systeemiä. Sample ei kovin näppärä ole keikkakäytössä, kun se pitää ladata levykkeeltä erikseen virtojen kytkennän jälkeen, ainakin siis perusmallissa. Huonona puolena, se on hel**in raskas, yksin sitä ei kovassa laukussa viitsi kantaa kovin pitkästi. Ostin omani käytettynä n. 10 vuotta sitten, maksoi vielä 16tmk laukun kanssa. On toiminut todella luotettavasti keikkakäytössä. Humppaa tai soita |
Kyllä minä tuosta tuon verran maksaisin vielä :) Tykkään TS-12:n suhkot raskaasta touchista ja soundeista. Lisäksi se toimii näppärästi midi-ohjaimena kahdelle Korgin mokkulalle. Joissakin preseteissä olen jakanut laudan jopa kolmeen osaan: komppi,matto, soolo. Eli tuossa saa kolmelle midi-kanavalle lähetyksen ja soundinvaihto komennot. Yhdestä preset pankista näkyy näytöllä kuusi presettiä yhtäaikaisesti, jotka voi vapaasti nimetä ja pikavalinnalla valita. Mielestäni tuo on kätevää keikkakäytössä. Netistä saa saundeja sekä samplejä. Jossakin oli jopa infoa softasta jolla saisi wawin konvertoitua Enson diskiformaattiin sampleksi. En ole vielä ehtinyt kokeilla tuota systeemiä. Sample ei kovin näppärä ole keikkakäytössä, kun se pitää ladata levykkeeltä erikseen virtojen kytkennän jälkeen, ainakin siis perusmallissa. Huonona puolena, se on hel**in raskas, yksin sitä ei kovassa laukussa viitsi kantaa kovin pitkästi. Ostin omani käytettynä n. 10 vuotta sitten, maksoi vielä 16tmk laukun kanssa. On toiminut todella luotettavasti keikkakäytössä. Kiitos tyhjentävästä vastauksesta. |