Aihe: Uusi keskustelualue?
1
Leikari
18.02.2004 17:33:00
Voitaisiinko tänne Muusikoiden.net íin perustaa uusi keskustelualue "Children of Baron" ??

;-P
baron
18.02.2004 18:45:36

Voitaisiinko tänne Muusikoiden.net íin perustaa uusi keskustelualue "Children of Baron" ??

;-P

Olisi varmaan hyvä, kunhan saadaan sustain-pedaali ensin käsiteltyä
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group
Fuzzy Boner
18.02.2004 18:54:57
Tai pelkkä: "Leikari"

Ehdotetaan ylläpidolle
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron
KB
18.02.2004 20:06:19 (muokattu 18.02.2004 20:13:09)
Tai jos muutettais vaan tää "Koskettimet" "COB & Motif"-alueeks ;)

Älä siinä höpäjä.
Tasan ei käy jalkapohjat™
assassin
18.02.2004 20:31:35

Lyhennettä ei kannattaisi käyttää alueen nimessä, koska se houkuttelisi hevareita paikalle ihmettelemään tyyliin: "Eihän se Janne millään Motiffilla soittele".
I don't have an attitude problem. You have a perception problem.
M.i.k.key
18.02.2004 20:36:10
"Eihän se Janne millään Motiffilla soittele".

Kuka Janne. En mä tiedä noista hevihahmoista mitään! Paitsi jenssin. sillä on tekopaskaa synan päällä
My name is Baron, M.i.k.key Baron
assassin
18.02.2004 22:35:17
Kuka Janne. En mä tiedä noista hevihahmoista mitään! Paitsi jenssin. sillä on tekopaskaa synan päällä

En minä tiedä, tuollaisen nimen vain satuin näkemään, kun kerran vahingossa klikkasin Jazz, fuusio, proge-palstan sijasta Hevi-palstaa.
I don't have an attitude problem. You have a perception problem.
Fuzzy Boner
18.02.2004 22:36:48
En minä tiedä, tuollaisen nimen vain satuin näkemään, kun kerran vahingossa klikkasin Jazz, fuusio, proge-palstan sijasta Hevi-palstaa.

hoho. Äläs ny... Janne on mahtava
M.i.k.key
19.02.2004 02:38:21
Kuka Janne, mikä bändi? häh
My name is Baron, M.i.k.key Baron
Leikari
19.02.2004 08:02:02

Älä siinä höpäjä.

Tämä keskusteluhan lähti heti oikealle uralle !

;-)
Leikari
19.02.2004 08:05:27
Tai pelkkä: "Leikari"

Ehdotetaan ylläpidolle

Kiitos - tulkitsen ehdotuksesi, että kyllä yksi Leikari aina COB-ryhmää vastaa.
... ei tosin määrällisesti (matemaattinen tosiasia), mutta kait sitten laadullisesti ;-P
KB
19.02.2004 08:07:03 (muokattu 19.02.2004 08:19:15)
Kuka Janne, mikä bändi? häh

CoB:
http://mr-20260.mr.valuehost.co.uk/gallery/japan/d9.jpg

Tilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilutilu.
Ja sit vielä yks tilu ;) Genressään kait ihan jees? Nevöhöörd.
Tasan ei käy jalkapohjat™
Leikari
19.02.2004 08:09:48
Olisi varmaan hyvä, kunhan saadaan sustain-pedaali ensin käsiteltyä

ja minä kun pidin ennen kitaristeja täysinä laitefriikkeinä, jotka kykenevät keskustelmaan tuntitolkulla jostakin fenderien vuosimallien eroista.

Ilahduttaa huomata, että kosketinsoittajissa ovat ne eniten asialleen omistautuneet. Vibrakampi -keskustelu olisi kitarapalstalla lopahtanut jo aikoja sitten sanomisen puutteeseen.

Sustain -topicin keskustelu vahvistaa kaikkien tuntemaa tosiasiaa, että kosketinsoittajat ovat niitä todellisia muusikkokunnan älykköjä.
baron
19.02.2004 08:35:52

Sustain -topicin keskustelu vahvistaa kaikkien tuntemaa tosiasiaa, että kosketinsoittajat ovat niitä todellisia muusikkokunnan älykköjä.

Liity ihmeessä mukaan, jos koet olevasi samanlainen!
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group
Leikari
19.02.2004 08:42:05
Liity ihmeessä mukaan, jos koet olevasi samanlainen!

Nöyrästi täytyy tunnustaa, että koen itseni vain oppipojaksi näissä asioissa enkä sen vuoksi rohkene osallistumaan.

Kiitos kutsusta kuitenkin! On ilahduttavaa saada kokea tällaista lämmintä kollegiaalisuutta. Ja kun tapoihini ei kertakaikkiaan kuulu pistää lusikkaani jokaiseen soppaan - varsinkaan työntää nenääni asioihin, jotka eivät minulle millään tavoin kuulu tai niistä mitään parempaa tiedä, jätän ko. keskustelunaiheen osaltani sivuun.
Fuzzy Boner
19.02.2004 10:19:03

. Ja kun tapoihini ei kertakaikkiaan kuulu pistää lusikkaani jokaiseen soppaan - varsinkaan työntää nenääni asioihin, jotka eivät minulle millään tavoin kuulu tai niistä mitään parempaa tiedä, jätän ko. keskustelunaiheen osaltani sivuun.

Äläs ny.. Tuut katso sinne vaan juttelemaan. Välillä tekee hyvää vaan jauhaa. Kokeile edes:) Eka kerta ilmaseks.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)