Aihe: Midikoskettimisto keikkakäyttöön
1
KB
17.02.2004 09:25:44
Haussa minimissään 4-oktaavinen - mieluiten viis - midikontrolleri ziljoonalla potikalla keikkakäyttöön. Virtalähteellä, ei mitn usb-hässäkkää ainakaan toistaiseksi. Ideoita?

Mites noissa toi tatsi - muutamat mitä olen kokeillut ovat olleet todella muovisen oloisia rimpuloita? Kehukaa, jos jostain on hyviä kokemuksia.
Tasan ei käy jalkapohjat™ - vai?
Leikari
17.02.2004 09:42:50
Haussa minimissään 4-oktaavinen - mieluiten viis - midikontrolleri ziljoonalla potikalla keikkakäyttöön. Virtalähteellä, ei mitn usb-hässäkkää ainakaan toistaiseksi. Ideoita?

Mites noissa toi tatsi - muutamat mitä olen kokeillut ovat olleet todella muovisen oloisia rimpuloita? Kehukaa, jos jostain on hyviä kokemuksia.

Onko poissuljettua, että hankkisit kunnollisen koskettimiston ja erikseen midikontrollerin potikoilla/liuilla - kytkisit ne midi-merger -laatikon kautta systeemiin?

Minullakin on käsitys, että "potikalliset" midikontrollerit on tarkoitettu bedroomstudio -käyttöön.

Kaipa joku tuo markkinoille vielä täysipitkän painotetun koskettimiston kunnon kontrollereilla - minä ainakin ostaisin.
KB
17.02.2004 09:57:56 (muokattu 17.02.2004 09:59:14)
Hmm, tossa vois olla kyllä pointtia.. esimerkiks tämä vai?

http://www.slsx.com/index.cfm?PID=81&PTRID=81&TRID=50

EDIT: saakeli, toikin taitaa olla vaan usb-virran varassa toimiva.. äsh.
Tasan ei käy jalkapohjat™ - vai?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)