Haussa minimissään 4-oktaavinen - mieluiten viis - midikontrolleri ziljoonalla potikalla keikkakäyttöön. Virtalähteellä, ei mitn usb-hässäkkää ainakaan toistaiseksi. Ideoita? Mites noissa toi tatsi - muutamat mitä olen kokeillut ovat olleet todella muovisen oloisia rimpuloita? Kehukaa, jos jostain on hyviä kokemuksia. Tasan ei käy jalkapohjat™ - vai? |
Haussa minimissään 4-oktaavinen - mieluiten viis - midikontrolleri ziljoonalla potikalla keikkakäyttöön. Virtalähteellä, ei mitn usb-hässäkkää ainakaan toistaiseksi. Ideoita? Mites noissa toi tatsi - muutamat mitä olen kokeillut ovat olleet todella muovisen oloisia rimpuloita? Kehukaa, jos jostain on hyviä kokemuksia. Onko poissuljettua, että hankkisit kunnollisen koskettimiston ja erikseen midikontrollerin potikoilla/liuilla - kytkisit ne midi-merger -laatikon kautta systeemiin? Minullakin on käsitys, että "potikalliset" midikontrollerit on tarkoitettu bedroomstudio -käyttöön. Kaipa joku tuo markkinoille vielä täysipitkän painotetun koskettimiston kunnon kontrollereilla - minä ainakin ostaisin. |