Leikari 17.02.2004 08:40:59 (muokattu 17.02.2004 08:55:27) | |
---|
Lehtimyyntipisteissä on paikoin mukavan monipuoliset muusikoille tarkoitettujen lehtien valikoima. Löytyypä jokunen enemmän tai vähemmän kosketinsoitinorientoitunutkin. Joku niitä ostaakin kun kerran tarjonta säilyy ja laajeneekin. Siispä pieni kysely täällä, jossa tullee huomatuksi: 1) Minkä kosketinsoitinorientoituneen lehden ostit viimeksi - miksi? 2) Mitä muita lehtiä ostat/tilaat kosketinsoitinjuttujen vuoksi? -------------------- 1) Future Music: oli juttu Enosta (sukulaismies nähkääs..). Viihdyttävää iltalukemista, vaikka laitearvioinnit ovatkin enemmän kehuvalla puffi-linjalla. CD-on mukava ja sampletkin harrastajalle joskus käyttökelpoisia. Changing Studios hupaisaa tirkistelyä. Muusikko/tuottajaesittelyjen kuvitukissa laitefetisismiä - ei haittaa. Hintava. ostan noin kolme-neljä numeroa vuodessa. 2) - Sound On Sound: asiantuntevat ja perusteelliset laitearvioinnit. Suuntautunut studiotyöskentely-elektroniset soittimet -linjalle. Hyvää myös: jutut vintageäänityksistä, vintagekamajutut olivat parhaat tässä lehdessä, silloin tällöin hyviä laitevinkkijuttuja. Paljon lukemista, mainokset kivoja - huippuna Turnkeyn mainosliite. Ostan noin neljä-viisi irtonumeroa vuodessa - Akateemisessa piilotettu jostain syystä hifi-lehtien joukkoon, josta kesti pitkään huomata. - Keyboard: aiemmin ostin enemmän - nykyään enää vain pari irtonumeroa vuodessa. Hyvät laite-esittelyt ja hyviä kolumnistien vinkkipalstoja. Parasta nimisoittajien soittotekniikkavinkkisivut - perusteellisia ja hyvin nuotinnettuja. Tuntuu nykyään ohuelta vs. SOS - suhteellisen täyttä asiaa ja hintansa väärti silti. (kaikki numerot tulevat ennemmin tai myöhemmin luettua hyvän kirjastotarjonnan vuoksi) |
Jabbe 17.02.2004 08:43:33 | |
---|
Keyboardia ja Future Musicia tulee lainailtua aktiivisesti kirjastosta. Hyviä lehtiä, paljon mielenkiintoista juttua. Itseasiassa Keyboardin meinasin ihan tilatakin jossain vaiheessa, onko kellään tietoa mitenkähän moinen onnistuu tänne Suomeen ja paljon maksaa? My name is Baron, Jabbe Baron. |
KB 17.02.2004 09:05:55 | |
---|
1) Minkä kosketinsoitinorientoituneen lehden ostit viimeksi - miksi? 2) Mitä muita lehtiä ostat/tilaat kosketinsoitinjuttujen vuoksi? 1) Keyboardin - olen uusimassa kalustoa ja ihan tutkiskelin markkinoilla olevia malleja ja tulevia uutuuksia. 2) Riffi mulle on tullut eka numerosta alkaen - 1/95? - siinä on kyllä kosketinsoitinjuttuja suhteellisen vähän, mutta aika paljon asiaa softapuolesta ja äänentoistosta yleensä. Ja Saarisen kiertokoulu! Future Music tulee ostettua aniharvoin - aika hintava pakkaus, runsaasti mainoksia ja ns. "konemusa" ei puhuttele allekirjoittanutta. Tasan ei käy jalkapohjat™ - vai? |
Jabbe 17.02.2004 09:07:09 | |
---|
1) Keyboardin - olen uusimassa kalustoa ja ihan tutkiskelin markkinoilla olevia malleja ja tulevia uutuuksia. Osta Motif. My name is Baron, Jabbe Baron. |
KB 17.02.2004 09:11:08 | |
---|
Osta Motif. Painu klaaniisi ;) Tasan ei käy jalkapohjat™ - vai? |
U.Honey 17.02.2004 09:17:16 | |
---|
onko kellään tietoa mitenkähän moinen onnistuu tänne Suomeen ja paljon maksaa? Sen voi tilata online jos omistaa luottokortin. Hinta on kyllä vähän suolainen: "International Air Courier - One Year - US$50.95" Children of Baron, the ultimate musical experience! |
Jabbe 17.02.2004 09:20:32 | |
---|
Sen voi tilata online jos omistaa luottokortin. Hinta on kyllä vähän suolainen: "International Air Courier - One Year - US$50.95" Uh. Onneks noita saa kirjastosta, ei jaksa ehkä ostaa. Tai no, ehkä ois kiva 10v päästä nauraa Motifille.. :) My name is Baron, Jabbe Baron. |
Leikari 17.02.2004 09:35:13 | |
---|
Sen voi tilata online jos omistaa luottokortin. Hinta on kyllä vähän suolainen: "International Air Courier - One Year - US$50.95" 12 numeroa - - ei minusta paha vs. esim. Riffi 48,5,- e/ 7 numeroa eikä Keyboardin tilaushinnalla kovin montaa irtonumeroakaan osta |
Janus 17.02.2004 10:37:06 | |
---|
1) Minkä kosketinsoitinorientoituneen lehden ostit viimeksi - miksi? 2) Mitä muita lehtiä ostat/tilaat kosketinsoitinjuttujen vuoksi? Stadissa on onneksi ainakin toistaiseksi kirjastoissa niin hyvät valikoimat, että kaikkien mua kiinnostavien julkaisujen uusimmat numerot saa aina sieltä. Mä ostankin lähinnä kirjastojen poistomyynneistä vanhat Keyboard- ja Electronic Musician -lehdet pois, kpl-hinnaksi tulee yleensä 0,40-1 euroo ;) Pari vuotta vanhat numerot on mun mielestä vielä ihan relevantteja sisältönsä puolesta, sillä varsinkin Keyboardissa on paljon muitakin juttuja kuin (loistavia!) soitin/softa/sampleCD -arvosteluja ja uuden kaman hypetystä... 1) Taisi olla joku uudempi Keyboard-lehden irtonumero. 2) Keyboardin lisäksi kiinnostavat Electronic Musician ja Sound On Sound. |
M.i.k.key 17.02.2004 10:56:01 (muokattu 17.02.2004 10:56:36) | |
---|
Mulla on pitkälti samat. Keyboard lehtiä on kasaantunut hyllyyn viime vuosina paljon. Muutama Future Music on tullut selattua ja kaupassa hypisteltyä muita mainittuja. Painu klaaniisi ;) Se on Kilta! My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Notefix 17.02.2004 11:45:26 | |
---|
Mä en pidä itseäni enää varsinaisesti Kosketinsoittajana isolla koolla, joten tulee luettua enemmän sellaisia yleismusiikillisia lehtiä. Sound on Sound tulee...samoin Keyboard ja EQ...ja Keyboards (de) on tullut usein ostettua. Mix-magazine tuli varsinkin aiemmin luettua. My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
kingdom 17.02.2004 17:51:25 | |
---|
En ole koskaan ostanut, enkä tilaa musiikkilehtiä. Uskokaa tai älkää uskoko. You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution |
HK 21.02.2004 03:52:56 | |
---|
Tekniikan maailma. Olen vanha ja tylsä, siinä teille. Peltikorva puupäässä. |