Evenfall 11.02.2004 14:03:30 | |
---|
Olen siis uutta synaa hankkimassa ja mulle suositeltiin juuri tuota. Eli olisi kiva kuulla jonkinlaista kommenttia kyseisen synan käskijöiltä! |
Leikari 11.02.2004 14:11:44 | |
---|
Olen siis uutta synaa hankkimassa ja mulle suositeltiin juuri tuota. Eli olisi kiva kuulla jonkinlaista kommenttia kyseisen synan käskijöiltä! syna? - mitä nää on oikeasti suomeksi: helsingin musiikkikin käyttää nimitystä "keyboard" - jees, se kolmas kotimainen. - KP:ssä myydään kotiurkua, sähköurkua, urkua, sähköpianoa, kosketinsoitinta - itse kannatan tuota viimeistä - meni off-topiciksi joo - |
U.Honey 12.02.2004 05:16:41 | |
---|
Eikös näitä peljä kutsuta kotikosketinsoittimiksi. Children of Baron, the ultimate musical experience! |
baron 12.02.2004 07:08:57 | |
---|
Eikös näitä peljä kutsuta kotikosketinsoittimiksi. Valmistajan mukaan mun Roland on "digital piano" ja mun Yamaha "electronic piano"???? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
Leikari 12.02.2004 07:57:34 | |
---|
Valmistajan mukaan mun Roland on "digital piano" ja mun Yamaha "electronic piano"???? vaan ovatko ne digitaali/elektronisia pianoja so. pelkät pianosoudit vs. tuhatsoundia-kompit jne. monitoimihärvelit |
baron 12.02.2004 13:42:15 | |
---|
vaan ovatko ne digitaali/elektronisia pianoja so. pelkät pianosoudit vs. tuhatsoundia-kompit jne. monitoimihärvelit Ne on pianoita, vain muutama soundi eikä komppeja. Tarkoitin vain, että siinäkään ei ole vakiintunutta nimeä. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
Leikari 12.02.2004 16:19:11 (muokattu 12.02.2004 16:20:38) | |
---|
Tarkoitin vain, että siinäkään ei ole vakiintunutta nimeä. niinpä tietysti - sen siinä huomaa kun taas kirjoitin ennen ajattelemista ;-P |
Evenfall 16.02.2004 13:22:13 | |
---|
Näistä vastauksista saan siis käsityksen, että täältä on turha saada asiallisia vastauksia, näyttää nimittäin olevan pelkkää pilkunviilausta, sillä vastaukset menivät yllättäen kysymyksen ulkopuolelle. Kysymykseni koski siis kokemuksia kyseisestä kosketinsoittimesta ( |
KB 16.02.2004 13:58:22 (muokattu 16.02.2004 14:04:55) | |
---|
Kas - mullakaan ei kyseisestä soittimesta ole valitettavasti käyttökokemuksia, mutta piipahdin tutkimassa millaisesta härpättimestä on kyse. Jos olet aloittelija ja haluat ostaa kotikäyttöön sopivan laitteen, jossa on automaattikompit/-säestys, lienee tuo yksi vaihtoehto. Aika hintavakin vaihtoehto aloittelijalle, kait. Synaksi / syntetisaattoriksi en myöskään tota kutsuisi. Jos aiot liittyä bändiin tai olet jo, niin unohda ko. laite ja tutustu vaikkapa Korgin Triton LE-malliin, Rolandin RS-sarjaan tai käytettyihin vastaaviin - esim. Mnetin torilta. Tasan ei käy jalkapohjat™ - vai? |
Leikari 16.02.2004 15:26:48 | |
---|
Näistä vastauksista saan siis käsityksen, että täältä on turha saada asiallisia vastauksia, näyttää nimittäin olevan pelkkää pilkunviilausta, sillä vastaukset menivät yllättäen kysymyksen ulkopuolelle. Kysymykseni koski siis kokemuksia kyseisestä kosketinsoittimesta ( pysyypä ainakin ylhäällä topiceissa.... |