Aihe: Kokemuksia Yamaha PSR1100:sta?
1
Evenfall
11.02.2004 14:03:30
Olen siis uutta synaa hankkimassa ja mulle suositeltiin juuri tuota. Eli olisi kiva kuulla jonkinlaista kommenttia kyseisen synan käskijöiltä!
Leikari
11.02.2004 14:11:44
Olen siis uutta synaa hankkimassa ja mulle suositeltiin juuri tuota. Eli olisi kiva kuulla jonkinlaista kommenttia kyseisen synan käskijöiltä!

syna?
- mitä nää on oikeasti suomeksi: helsingin musiikkikin käyttää nimitystä "keyboard" - jees, se kolmas kotimainen.
- KP:ssä myydään kotiurkua, sähköurkua, urkua, sähköpianoa, kosketinsoitinta - itse kannatan tuota viimeistä

- meni off-topiciksi joo -
U.Honey
12.02.2004 05:16:41
Eikös näitä peljä kutsuta kotikosketinsoittimiksi.
Children of Baron, the ultimate musical experience!
baron
12.02.2004 07:08:57

Eikös näitä peljä kutsuta kotikosketinsoittimiksi.

Valmistajan mukaan mun Roland on "digital piano" ja mun Yamaha "electronic piano"????
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group
Leikari
12.02.2004 07:57:34
Valmistajan mukaan mun Roland on "digital piano" ja mun Yamaha "electronic piano"????

vaan ovatko ne digitaali/elektronisia pianoja so. pelkät pianosoudit vs. tuhatsoundia-kompit jne. monitoimihärvelit
baron
12.02.2004 13:42:15

vaan ovatko ne digitaali/elektronisia pianoja so. pelkät pianosoudit vs. tuhatsoundia-kompit jne. monitoimihärvelit

Ne on pianoita, vain muutama soundi eikä komppeja.
Tarkoitin vain, että siinäkään ei ole vakiintunutta nimeä.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group
Leikari
12.02.2004 16:19:11 (muokattu 12.02.2004 16:20:38)
Tarkoitin vain, että siinäkään ei ole vakiintunutta nimeä.

niinpä tietysti - sen siinä huomaa kun taas kirjoitin ennen ajattelemista ;-P
Evenfall
16.02.2004 13:22:13
Näistä vastauksista saan siis käsityksen, että täältä on turha saada asiallisia vastauksia, näyttää nimittäin olevan pelkkää pilkunviilausta, sillä vastaukset menivät yllättäen kysymyksen ulkopuolelle. Kysymykseni koski siis kokemuksia kyseisestä kosketinsoittimesta (
KB
16.02.2004 13:58:22 (muokattu 16.02.2004 14:04:55)
Kas - mullakaan ei kyseisestä soittimesta ole valitettavasti käyttökokemuksia, mutta piipahdin tutkimassa millaisesta härpättimestä on kyse.

Jos olet aloittelija ja haluat ostaa kotikäyttöön sopivan laitteen, jossa on automaattikompit/-säestys, lienee tuo yksi vaihtoehto. Aika hintavakin vaihtoehto aloittelijalle, kait. Synaksi / syntetisaattoriksi en myöskään tota kutsuisi.

Jos aiot liittyä bändiin tai olet jo, niin unohda ko. laite ja tutustu vaikkapa Korgin Triton LE-malliin, Rolandin RS-sarjaan tai käytettyihin vastaaviin - esim. Mnetin torilta.
Tasan ei käy jalkapohjat™ - vai?
Leikari
16.02.2004 15:26:48
Näistä vastauksista saan siis käsityksen, että täältä on turha saada asiallisia vastauksia, näyttää nimittäin olevan pelkkää pilkunviilausta, sillä vastaukset menivät yllättäen kysymyksen ulkopuolelle. Kysymykseni koski siis kokemuksia kyseisestä kosketinsoittimesta (

pysyypä ainakin ylhäällä topiceissa....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)