Aihe: Yamaha PSR-6
1
Mörkö
17.03.2004 22:53:13
Löysin tuollaisen laitoksen pölyttymästä tuolta komerosta enkä edes muistanut että meillä sellainen on. En kyllä muista edes mistä on tullut. Kertokaahan minulle että onkos tuo millainen laite kun nämä eivät oikein minun vahvinta alaani ole. Sen ainakin tiedän että pianosoundit eivät kuulosta yhtään pianolta. :)
"vinsentti on vihree nyrsijä"
Janus
17.03.2004 23:31:43
Asiaa! PSR-6:sta on ainakin mulla aika lämpimiä muistoja. Oli nimittäin ensimmäinen keyboardini / kotipianon korvike, jolla opettelin soittamaan ja se on tallella edelleenkin. Pitäisi joku päivä sämplätä vähän cheesyjä rytmikoneputputuksia ja jotain "efekti"-soundeja siitä vaikka vaan nostalgiamielessä.

Taitaa olla ensimmäisiä Yamahan Portatone-sarjan malleja. Ihan normaali kotikeyboard säestysautomatiikalla ja (ilmeisesti) jonkinlaisella preset-FM -soundigeneraattorilla. Yksiraitainen, muistaakseni hulppeat 60 nuottitapahtumaa tallentava sekvensserikin löytyy ;)
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)