Aihe: Onko markkinoilla urkupianorhodes-moduulia??
1
Aivokalvo
29.06.2004 15:02:16
Minua vaan ihmetyttää, että eikö tosiaan ole kysyntää/tarjontaa muille kuin GM-moduuleille? Ei löydy Suomesta eikä Saksasta. Tietääkö kukaan mallia? Jos jollain on käytettynä niin pyydän ilmoittamaan, jos hinta alle 600e.
Valtioille jaettiin kosteiden paikkojen äänityslaitteita - SUOMIKIN SAI SUOMIKIN
Leikari
29.06.2004 15:58:42
Minua vaan ihmetyttää, että eikö tosiaan ole kysyntää/tarjontaa muille kuin GM-moduuleille? Ei löydy Suomesta eikä Saksasta. Tietääkö kukaan mallia? Jos jollain on käytettynä niin pyydän ilmoittamaan, jos hinta alle 600e.

alesiksen nanopiano oli semmoinen ... parilla kaverilla olen sellaisen nähnyt, mutta ovat tainneet jo omansa myydä ... kyttäile keltaista pörssiä - ajan kanssa varmaan löytyy
samulijp
29.06.2004 17:00:11
Nord Electro 2 rack on moduli ja hyvä sellainen, E-Mu Vintage Keys on halpa ja ihan toimiva, kuulemma.
.::COB - Children Of Baron::. My name is Baron, Samuli Baron!
Jabbe
29.06.2004 17:46:03
Nord Electro 2 rack on moduli ja hyvä sellainen, E-Mu Vintage Keys on halpa ja ihan toimiva, kuulemma.

Jos löydät Electroräkin alle 600 ni kerros mullekin!! ;)

E-mun Vintage Pro vois olla ihan pätevä hankinta, ei taida mennä edes hirveästi yli budjetin.
Kaikenlainen turha dogmaattisuus on fundamentaalisesti perseestä. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita.
mr.bungle
29.06.2004 18:11:39

Mä ostin puolella tosta hinnasta samplerin, ja kasasin siihen itse paremmat urkupianorhodes -saundit kuin missään moduulissa mitä oon kuullu. Säätämisen määrä kyllä oli valtava, mutta DIY -miehelle hyvä ratkaisu.

(Vinkki, hyvän virtuaalihammondin, alá Native Instruments B4 saa kun samplaa hammondin jokaisen äänikerran vibratolla ja ilman, kasaa saundit päällekkäin ja ohjaa jokaista äänikertaa midisliderillä.)
samulijp
30.06.2004 09:01:23
Jos löydät Electroräkin alle 600 ni kerros mullekin!! ;)

Viilataanpas pilkkua:

Jos jollain on KÄYTETTYNÄ niin pyydän ilmoittamaan, jos hinta alle 600e.

Niinno käytettynäkään ei varmaan ole, mutta ompahan hyvä syy myydä vaikka auto luontoa pilaamasta! :)
.::COB - Children Of Baron::. My name is Baron, Samuli Baron!
tsalakka
30.06.2004 21:39:03
Alesiksen nanopianossa on ok rhodes-kopio (tosin nimellä Roads, hehehe), mutta käyttöä vaikeuttaa virityksen puute, aina vakio 440.
Hankkimastani Visconsin Viva -kantopianosta löytyi yllättäen tähän asti paras Rhodes -soundi, ja tatsikin on lähellä alkuperäistä. Vain 14 kg kannettavaa, olen tyytyväinen!
zorro
03.07.2004 00:50:31
Alesiksen nanopianossa on ok rhodes-kopio (tosin nimellä Roads, hehehe), mutta käyttöä vaikeuttaa virityksen puute, aina vakio 440.
Hankkimastani Visconsin Viva -kantopianosta löytyi yllättäen tähän asti paras Rhodes -soundi, ja tatsikin on lähellä alkuperäistä. Vain 14 kg kannettavaa, olen tyytyväinen!

googlella ei löytyny viscinsin vivaa
OSTETAAN: Digitech WH1
tsalakka
05.07.2004 00:43:42
typo - viscount viva
Leka28
05.07.2004 20:48:14
Nord Electro 2 rack on moduli ja hyvä sellainen

Tommonen voisikin kiinnostaa kovasti. Ketkä tuo maahan? Helsingin Musiikki?
M.i.k.key
05.07.2004 22:15:31
Tommonen voisikin kiinnostaa kovasti. Ketkä tuo maahan? Helsingin Musiikki?

Soundata tuo maahan. Löytyy myös fasulta ja ehkä hesanmusastakin eli hemusta
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)