Aihe: Triton
1
att0r
18.06.2004 17:59:05
1.onko triton classicissa steb by steb rec-modea? jos on niin miten pirussa sen saa "näkyviin"? :D

2.entä kun olen overwrite modella nauhottanut sekkariin, biisi kyllä kuuluu siihen asti että sammutan vehkeen. Kun taas käynnistän laitteen ja avaan biisin, soundit on kohdallaan ja muokattu, mutta ääntä ei kuulu, miksei?

manuaalia minulla ei ole joten mistähän niitä saisi? mieluiten suomenkielisenä. netistä saisi englanninkielisen (mikä kyllä myös kelpaa) mutta eihän minulla mahdollisuutta mitään 250 sivua netistä tulostaa ole :(

maahantuoja ei auttanut asiassa koska koskettimet ostettu aikoinaan saksasta :(
att0r
28.06.2004 20:15:34
1.onko triton classicissa steb by steb rec-modea? jos on niin miten pirussa sen saa "näkyviin"? :D

2.entä kun olen overwrite modella nauhottanut sekkariin, biisi kyllä kuuluu siihen asti että sammutan vehkeen. Kun taas käynnistän laitteen ja avaan biisin, soundit on kohdallaan ja muokattu, mutta ääntä ei kuulu, miksei?

manuaalia minulla ei ole joten mistähän niitä saisi? mieluiten suomenkielisenä. netistä saisi englanninkielisen (mikä kyllä myös kelpaa) mutta eihän minulla mahdollisuutta mitään 250 sivua netistä tulostaa ole :(

maahantuoja ei auttanut asiassa koska koskettimet ostettu aikoinaan saksasta :(

hei auttakaas nyt :)
stepparin jo löysin ja samalla huomasin että se on aivan käyttökelvoton, mutta eipä se juuri nyt sitten haittaa.

2. Kysymykseen olisi vastaus kyllä jees :)
Leikari
29.06.2004 09:58:47 (muokattu 29.06.2004 10:00:55)
2. Kysymykseen olisi vastaus kyllä jees :)

eikun lisäkysymys :-)

oletko tallentanut so. "seivannut" kyseisen sekvensseridatan ennen tritonin sammutusta?

tulosta manuali 2-sivua/paperisivu - - säästät tulostuskustannuksissa & voihan sitä näytöltäkin katsella (joskin on tylsää & tympeetä eikä käy iltalukemisesta sängyssä...) - - jos hinnanero kotimaiseen oli merkittävä niin nippu paperia ja yksi mustekasetti ei siinä paljoa paina

näytöltä lukemisesta vielä: se kyseisen kohdan lukeminen näytöltä ei liene mahdotonta - varmista, että olet toiminut oikein siinä päällesoitossa ja tallennuksessa - jos vieläkin on ongelmia niin kysy thomannilta? tai palauta takuukorjaukseen (jos voimassa)
att0r
01.07.2004 14:05:23 (muokattu 01.07.2004 14:13:19)
oletko tallentanut so. "seivannut" kyseisen sekvensseridatan ennen tritonin sammutusta?

uskoisin, tosin en varma ole :D
pitäisiköhän kappaleet tallentaa levykkeelle aina?

siinä oli joku "save ...song" en juuri nyt muista mikäs sana songin edessä oli, joku siinä oli :)

kuiteskin, tallennan tuolla save..song metodilla, sitten kun koitan loadata kappaleen niin vaihtoehtoina on dancesta hopin kautta orchestraan biittejä sekä oma kappaleeni. Esim dancesta saan biitin soimaan mutta omasta kappalestaani en edes sitä :(

varmasti joku maailman helpoin asia kyseessä mutta en vain tajua mikä :D
att0r
08.07.2004 14:25:18

siinä oli joku "save ...song" en juuri nyt muista mikäs sana songin edessä oli, joku siinä oli :)

kuiteskin, tallennan tuolla save..song metodilla, sitten kun koitan loadata kappaleen niin vaihtoehtoina on dancesta hopin kautta orchestraan biittejä sekä oma kappaleeni. Esim dancesta saan biitin soimaan mutta omasta kappalestaani en edes sitä :(

tajusin jo :O
Aivokalvo
19.07.2004 11:33:07

No niin, minulla on ihan sama ongelma vastaostetun LE:n kanssa. Miten se talennus sitten pitäisi tehdä "oikein" että ne säilyy myös koneen sammuttamisen jälkeenkin??
Valtioille jaettiin kosteiden paikkojen äänityslaitteita - SUOMIKIN SAI SUOMIKIN
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)