The Fly 12.11.2003 16:06:36 | |
---|
Moikka, Tarttis saada analogisyna bändille. Olen kiinnostunut nimenomaan tuosta Oberheim OB-Xa:sta. Onko kenelläkään tietoa missä ihmeessä sellainen olisi myytävänä? Kiitokset! |
Leikari 12.11.2003 21:52:20 | |
---|
Moikka, Tarttis saada analogisyna bändille. Olen kiinnostunut nimenomaan tuosta Oberheim OB-Xa:sta. Onko kenelläkään tietoa missä ihmeessä sellainen olisi myytävänä? Kiitokset! taisi olla juuri elokuussa semmoinen myynnissä Keltaisessa Pörssissä - oli jo myyty kun kyselin. Kaiva ilmo & yritä jäljittää ostaja - vaikka voipa olla ettei myy kun kerran sai ostettua ;-) Jos oikeasti haluat niin seuraapa www.ebay.de |
The Fly 12.11.2003 22:28:57 | |
---|
taisi olla juuri elokuussa semmoinen myynnissä Keltaisessa Pörssissä - oli jo myyty kun kyselin. Kaiva ilmo & yritä jäljittää ostaja - vaikka voipa olla ettei myy kun kerran sai ostettua ;-) Jos oikeasti haluat niin seuraapa www.ebay.de Kiitokset vinkistä! Hyvä kuulla, että niitä on kuitenkin suomenmaallekin eksynyt. Ihan mielenkiinnosta - minkä hintainen tuo Keltaisen Pörssin yksilö oli? En oikein tiedä mitä tuosta pitäisi maksaa. |
18is9 13.11.2003 08:35:37 | |
---|
Jos oikeasti haluat niin seuraapa www.ebay.de Onko olemassa muuta hyvää eurooppalaista foorumia jossa myytäisiin wanhoja synttyjä? "Snoochie boochies, or whatever the fuck we use to say" - Jay |
krushing 13.11.2003 11:43:43 | |
---|
|
The Fly 13.11.2003 12:16:26 | |
---|
|
Leikari 13.11.2003 12:34:29 | |
---|
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll … p;item=2570810530&category=7795 siellä näyttäs tosiaan yks olevan kaupan. eikä hintakaan vielä ole kovin paha. se KP:ssä myynnissä ollut maksoi tonnin tai yli - en muista enää. On kyllä ainoa kerta kun itse olen nähnyt Suomessa ko. laitetta myynissä. E-bayssä myynnissä oleva: - pari päivää on vielä huutoaikaa jäljellä... saattaa nousta viimehetkellä rajustikin |
Rantsu 13.11.2003 12:56:14 | |
---|
E-bayssä myynnissä oleva: - pari päivää on vielä huutoaikaa jäljellä... saattaa nousta viimehetkellä rajustikin Aivan, ja tuo laite oli myynnissä vain Saksaan. Tosin siitä voinee neuvotella myyjän kanssa. |
The Fly 13.11.2003 14:34:41 | |
---|
Aivan, ja tuo laite oli myynnissä vain Saksaan. Tosin siitä voinee neuvotella myyjän kanssa. Jep, siinämielessä hankalaa. Olisin valmis maksamaan paljon enemmänkin jos tuollaisen löytäisi. Ihannetilanne olisi löytää suomesta joku myyjä jotta pääsisi tarkastamaan kunnon. On muuten hieno peli ulkonäönkin puolesta. Ihan eri planeetalta mitä nämä nykysyntsat, jotka ovat kuin plastiikkileluja ulkonäöltään. Tuossa käytettiin vielä oikeata puuta. Tsekatkaapa: http://www.i2.i-2000.com/~jeffrey/OBXA.htm Kyllä olisi hieno peli! Uutena tuo maksoi 80 -luvun alussa 5500$, eli aivan saatanan kallis oli ottaen huomioon sen, että rahan arvo oli vielä paljon kovempi siihen aikaan. |
wepeo11 20.07.2004 12:25:02 | |
---|
Taisin ostaa tuon kyseisen herkun viime vuoden kesän lopussa. Turusta päin..... Todellakin, Suomessa näitä syntikoita ei kovinkaan paljon liiku myynnissä. Tämän seikan vuoksi söinkin puoli vuotta kaurapuuroa. (: |