Aihe: Huomio: Kosketinsoittajain IRC-kanava on muuttunut
1
Juho L
30.07.2004 15:33:07
Eli uusi on #kosketinsoittajat (edelleen IRCnetissä). Vaihdos jouduttiin tekemään oppipulman takia.
Kääpiöt ovat Juha Miedon pienoismalleja.
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Herra Rapu
30.07.2004 15:41:01

Eli uusi on #kosketinsoittajat (edelleen IRCnetissä). Vaihdos jouduttiin tekemään oppipulman takia.

Ihan ku jotain kiinnostais.
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
Juho L
30.07.2004 15:48:53
Ihan ku jotain kiinnostais.

Hoho. Niin. No onhan täällä kourallinen #koskettimet-kanavan sakkia, jotka eivät ole tietoisia vaihdoksesta.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Herra Rapu
30.07.2004 15:52:27

Hoho. Niin. No onhan täällä kourallinen #koskettimet-kanavan sakkia, jotka eivät ole tietoisia vaihdoksesta.

One word: #ravun_teinarit
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
oizo
30.07.2004 19:22:14
Hienoa. Nyt vaan vähän aktiivisuutta peliin niin tulee entistä ehompi kanava.
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
J. Cool
31.07.2004 01:40:36

mitä te ootte häslänny? -nimim. iliman-nettiä. onko mun screeni vielä pystyssä? vai sekö se oppipulma oliki..
aivan hirrveetä menoa!
Juho L
31.07.2004 11:23:32
mitä te ootte häslänny? -nimim. iliman-nettiä. onko mun screeni vielä pystyssä? vai sekö se oppipulma oliki..

Siitä se kaikki lähti liikkeelle.
Snowblind
31.07.2004 14:13:34

Joo, vähän sama kun sillä eräällä toisella kanavalla mutta nyt kävi vähän huonommin. Arvaa tuliko taas läiskittyä kaloilla =)
"You can take the man out of the 80's, but you can't take the 80's out of the man."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)