Closure 25.12.2004 22:23:31 | |
---|
Nyt on puute hyvistä biiseistä. En ole kovin kauaa soittanut, joten hakusessa on biisejä joissa olisi: -helpohko melodia - EI TILUA -Jotain noviisille uusia sointuja/ kuitenkin helpohkoja -pianosoundilla soitettavaksi ym.. suositelkaa jotain.. |
baron 25.12.2004 22:29:32 | |
---|
Nyt on puute hyvistä biiseistä. En ole kovin kauaa soittanut, joten hakusessa on biisejä joissa olisi: -helpohko melodia - EI TILUA -Jotain noviisille uusia sointuja/ kuitenkin helpohkoja -pianosoundilla soitettavaksi ym.. suositelkaa jotain.. Rokkia? Klasareita? Jatsia? Viihdettä? Evergreenejä? Aaron ykkösen "Luistelijat"!!!!! Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Closure 25.12.2004 22:33:57 | |
---|
Rokkia? Klasareita? Jatsia? Viihdettä? Evergreenejä? Aaron ykkösen "Luistelijat"!!!!! No ihan melkeimpä mikä vaan nuista mistä oppisin jotain uutta... heitäs joku biisin nimi mihin saattaisin löytää nuotit... |
oizo 25.12.2004 22:38:03 | |
---|
Hae kirjastosta näin iso (näyttää käsillä) kasa erilaisia nuotteja ja soittele niitä ja ku vastaan tulee kivan kuulonen biisi niin sitä vaan sit treenaan. Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
Closure 25.12.2004 22:41:24 | |
---|
Hae kirjastosta näin iso (näyttää käsillä) kasa erilaisia nuotteja ja soittele niitä ja ku vastaan tulee kivan kuulonen biisi niin sitä vaan sit treenaan. jea... nuottien luku ei ole vielä niin hyvää, että saa tuossakin sitten reeniä... |
BaariMikko 26.12.2004 02:14:38 | |
---|
Kattelepa vaikka jotain Stevie Wonderia. "En itse laula lainkaan vaikka osaisin, jos viitsisin" -Jukka Hauru |
baron 26.12.2004 02:19:08 | |
---|
Ihan asiallisesti: Mä oon ostanut itselleni kokoelma-albumeja ja soitellut piisejä ja aina joku on kolahtanut ja huomannut, että tää on mun ja sitten se treenattu esityskuntoon. (Ja sitten järkätty itselle keikka, jossa se on esitetty) Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
R.Syke 26.12.2004 11:11:39 (muokattu 26.12.2004 11:12:43) | |
---|
Ensimmäinen kappale, jonka treenasin esityskuntoon oli Baddingin 'Paratiisi' -melodia helppo -soinnut helpot -tarpeeksi tuttu, jotta tietää, meneekö oikein treenasin pianolla yksin ilman konekomppeja, välillä metronomilla tarkistin tempoa tempo kun alkaa olla 200, niin sitten kuulostaa jopa hyvältä Suosittelen kokeiltavaksi |
Pharod 26.12.2004 18:41:48 (muokattu 26.12.2004 18:42:41) | |
---|
Nyt on puute hyvistä biiseistä. En ole kovin kauaa soittanut, joten hakusessa on biisejä joissa olisi: -helpohko melodia - EI TILUA -Jotain noviisille uusia sointuja/ kuitenkin helpohkoja -pianosoundilla soitettavaksi ym.. suositelkaa jotain.. Soita jazzia. Edit: Tai no eilen illalla opettelin Scott Joplinin The Entertainer, helppo ja kiva biisi. Soita se. Nuotitkin saa netistä. |
Leikari 27.12.2004 17:50:19 | |
---|
fazerin toivelauluja -albumit??? Aaaronin pianokoulu I --- Kaikenlaiset Easy Keyboardsit, Pop/Rock -hittinuottikokoelmat (helppo-versiot) jne.... kirjastosta löytyy vaikka miten mitä laajempi musiikkimaku - sitä helpompi löytää matskua - jos on bläkkikseen kallellaan niin on tieysti vaikeempaa tuo pianonuotitus ;-) |