-curry- 22.12.2004 10:57:47 | |
---|
Olisiko kenelläkään antaa nuotteja kyseiseen kappaleeseen? Siis siihen leffojen tunnariin. |
Pharod 22.12.2004 11:22:52 | |
---|
Hyi sinnuu! |
samulijp 22.12.2004 11:49:35 | |
---|
Kirjastosta löytyy ihan varmasti. .::COB - Children Of Baron::.
My name is Baron, Samuli Baron! |
Walter 22.12.2004 19:03:50 | |
---|
Käytä korviasi... |
Fuzzy Boner 22.12.2004 21:51:43 (muokattu 22.12.2004 21:52:07) | |
---|
Käytä korviasi... Sanoo köyhä softasyntikoiden harrastaja Tiedän mitä teen ensi kesänä ehkä |
krushing 22.12.2004 22:45:07 | |
---|
Onko siinä joku varta vasten sävelletty teemakin? Äkkiseltään ei muistu mieleen kun vanhoja klasareita...vai onko kyseessä se Peter Gunn -teema? |
BaariMikko 22.12.2004 22:56:41 | |
---|
Onko siinä joku varta vasten sävelletty teemakin? Äkkiseltään ei muistu mieleen kun vanhoja klasareita...vai onko kyseessä se Peter Gunn -teema? Tämäpä se. "En itse laula lainkaan vaikka osaisin, jos viitsisin" -Jukka Hauru |
mart-t 23.12.2004 16:29:17 | |
---|
Tämäpä se. Mut eiks siinä alkup. BB-leffan alussa soi "she caught the katy"? Mä käsitin (silloin nuorena) et se on se tunnari. Ja ihmettelin mistä siinä lauletaan. Tämä siis hataran muistikuvan pohjalta. Sanokaa mulle ihan suoraan - oonko mä liian lyhyt? |
BaariMikko 23.12.2004 16:31:47 | |
---|
Mut eiks siinä alkup. BB-leffan alussa soi "she caught the katy"? Mä käsitin (silloin nuorena) et se on se tunnari. Ja ihmettelin mistä siinä lauletaan. Tämä siis hataran muistikuvan pohjalta. Joo soi. Ja sitten niillä keikan avausbiisinä taisi olla "I Can't Turn You Loose", minkä senkin ehkä voi käsittää teemaksi. "En itse laula lainkaan vaikka osaisin, jos viitsisin" -Jukka Hauru |
SLTe 23.12.2004 19:32:29 | |
---|
keikan avausbiisinä taisi olla... Eikös keikan alussa toinen veljes avaa toiselta käsiraudalla kiinnitettyä laukkua, kun taustalla soi (rouhea Hammond ja..) pätkä Booker T. & The MG's:in alunperin soittama "Time Is Tight" -biisiä..? Vai miten? |
BaariMikko 23.12.2004 22:56:07 | |
---|
Eikös keikan alussa toinen veljes avaa toiselta käsiraudalla kiinnitettyä laukkua, kun taustalla soi (rouhea Hammond ja..) pätkä Booker T. & The MG's:in alunperin soittama "Time Is Tight" -biisiä..? Vai miten? Kyllä se ainakin papereissa on "I Can't Turn You Loose", jokunen tahti kyllä ihan selvästi Time is Tightista lainattu. On muuten hemmetin kova biisi tuo viimeksimainittu. "En itse laula lainkaan vaikka osaisin, jos viitsisin" -Jukka Hauru |
Thomy 29.12.2004 21:26:28 | |
---|
Kyllä se ainakin papereissa on "I Can't Turn You Loose", jokunen tahti kyllä ihan selvästi Time is Tightista lainattu. On muuten hemmetin kova biisi tuo viimeksimainittu. Molempien kappaleiden perusriffithän ovat sekä äänten että rytmiikan puolesta vähintäänkin "sukua" toisilleen. Eli ehkäpä nuo mainiot bluesveljekset aikanaan leikittelivät näillä yhtäläisyyksillä...Mielestäni tämänkaltainen toiminta on moisia yhtäläisyyksiä havaitsevan ja vastuunsa tuntevan soittajan velvollisuus ! Olen muuten ollut havaitsevinani vastaavaa yhteneväisyyttä esim. Erasuren "Love To Hate You"-hitin viuluväliosan suhteessa Gloria Gaynorin "I Will Survive"-diskoklassikkoon. Puhumattakaan J.Karjalaisen "Rokulipäivä"-kappaleen hämmästyttävästä yhdennäköisyydestä Elviksen laulamaan "Mystery Train"-teokseen. Tai sitten vaikkapa... No antaa olla, kyseessähän lienee kuitenkin useimmiten vain "kunnianosoitus" alkuperäistä teosta kohtaan. |