Aihe: pc, koskettimet, boxit, rumpukone, midi..
1
acid
22.12.2004 09:45:05
hello there!

kysyisin fiksuilta, kun en itse ole kerennyt tutkimaan miten saan helpoiten ja edullisimmin rakennettua "studion" himaan.
haluaisin pc:ni ympärille: koskettimet, midiboxin?, midikitaran, hyvät syna- ja rumpusaundit, liitett. kotiteatteriin eli stereoihin,
eikös nykyään nämä tehdä pc:llä kaikki ja siihen saa imuroitua vaikka mitä milloinkin? erit midikitarasysteemin kiinnostaa.
muut soittimet tietysti sitten on erikseen basso, acoust. kitara jne..

kertokee jos viittittä, onko olemassa samassa lootassa OIKEASTI hyvää AKUSTISEN KITARAN vahvistinta sekä hyvää sähkökitaravahvistinta, vieraampikin merkki käy. Lisäksi voitte suositella, mikä on paras sähkö akustinen kitara hinta laatusuhteeltaan.
Guild
22.12.2004 11:14:31 (muokattu 22.12.2004 11:15:45)
Olisit vaan suoraan laittanu kitarakamat-palstallle.
Tai tietokoneet sun muut sälät.
Jea!
Mikael
22.12.2004 11:22:36

sähkö akustinen kitara hinta laatusuhteeltaan.
whooa!

Martin.
mutta miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
Leikari
22.12.2004 11:26:11
Olisit vaan suoraan laittanu kitarakamat-palstallle.
Tai tietokoneet sun muut sälät.

joo, ei myö tiijetä -myö vaan soitellaan motifilla viihdettä/AOR:ää, korgilla heviä ja brassaillaan välillä vanhoilla analogisyntikoilla ;-)
teroyk
22.12.2004 13:53:34
eikös nykyään nämä tehdä pc:llä kaikki

Pro:t tekee mac:illä.
Janus
22.12.2004 20:20:29
myö vaan soitellaan motifilla viihdettä/AOR:ää

Mun oon kuullut vaan yhdestä suomalaisesta levyttäneestä AOR-bändistä ja niillä on kiipparikiskassa (ainakin livenä) supea ja vopea myöten pelkkää Rolandia ;)
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)