Aihe: Onko Lontoon tuntijoita?
1
Hande70
10.02.2005 16:28:36
Olen matkustamassa lähiaikoina Lontoon suuntaan ja kaikenlaisten vintage-kosketinsoittimien metsästys kuuluu myös ohjelmaan..
Olisiko jollakulla antaa vinkkiä mahdollisista kohteista/alueista/liikkeistä,joista kyseisiä kapistuksia voisi lähteä etsiskelemään?
Leikari
10.02.2005 17:51:26
Olen matkustamassa lähiaikoina Lontoon suuntaan ja kaikenlaisten vintage-kosketinsoittimien metsästys kuuluu myös ohjelmaan..
Olisiko jollakulla antaa vinkkiä mahdollisista kohteista/alueista/liikkeistä,joista kyseisiä kapistuksia voisi lähteä etsiskelemään?

voithan myös tsekata www.soundonsound.com :in lukijoiden ilmoitukset jos on jokin tietty laite mielessä ja sattuisi sopiva oikealle suunnalle

yritän ehtiä myöhemmin kaivamaan ko. lehdestä jonkun putiikinkin nimen
Klezberg
10.02.2005 18:56:38

Denmark Street ja sen lähiympäristöt ovat täynnä mielenkiintoisia soitinkauppoja. Vintagekoskettimista en osaa sanoa, mutta melkoisen erikoistuneitakin liikkeitä löytyy. Paikka on Charing Cross Roadin poikkikatu, ko. kadulta löytyy myös joitakin kauppoja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)