Aihe: Ongelmia
1
jsaarela87
12.02.2005 02:08:59
Sain siskoni mieheltä lainaan erään synamodulin, Roland JV-1010.. Ja tuota, hää antoi minulle myös midi-piuhan, jonka avulla koitin saada koskettimeni (Evolution MK-449c) yhteen tämän modulin kanssa. Pistin MK-449c:hen midioutista -> jv-1010:n midi-inniin, mutta midi valo ei siltikään pala.. koitin kaikenlaista kikkailua yms. luin ohjekirjoja, mutta ku en vaan käsitä.. Onko edes mahdollista käyttää näitä molempia yhdessä? Saan kyllä ääniä tuosta synamodulista, eli kyse on joko midipiuhasta/laitteet eivät toimi yhdessä/en vaan osaa. .. Haluaisiko joku selventää?

Ja jos kerta on niin, etteivät nämä toimikaan yhdessä, niin mikä olisi sitten 'halvat ja hyvät' koskettimet, joilla saisin tämän jv-1010 vempulan toimimaan..

Ja vielä yksi juttu.. virta tulee siis USB:n kautta, laitoin FROM USB -> MIDI OUT .. mutta ei sekään auttanu. Jos hommaan 9v dc muuntajan, niin ei taida siitäkään apua olla? .. Ovatko midi-channelit päin pyllyä? Miten voin näitä 'channeleita' muuttaa.. jokainen pienikin vinkki on papukaijamerkin arvoinen.. kiitoksia.
M.i.k.key
12.02.2005 23:33:09
Hmm, tuo JV-moduli kyllä minun käsittääkseni tarvitsee muuntajan, vai tarkoititko MIDI-ohjainta. MIDI-kanavista tuo todnäk on kiinni, en kyllä osaa sanoa kuinka niitä juuri noissa vehkeissä vaihdetaan...
Mä lopetan nää hommat!
Snowblind
13.02.2005 00:15:03

Midikanavistahan tuo kait johtuu.
"Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942
nauskis
20.02.2005 15:14:16
mun sormet on nii hennot etten yksinkertaisesti osaa painaa soitinta tarpeeksi... mikä vika..??
wc duck, menee sinne minne sinä et!!! :D :D
U.Honey
21.02.2005 00:11:56 (muokattu 21.02.2005 00:12:28)
mun sormet on nii hennot etten yksinkertaisesti osaa painaa soitinta tarpeeksi... mikä vika..??

Nauti säännöllisesti maukasta ja ravitsevaa Elovena-kaurapuuroa, sen pitäisi auttaa.
My name is Baron, U.Honey Baron.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)