Aihe: Mistä nuotteja hevi biiseihin?
1
Micolo
10.03.2005 23:04:24
Noonni, bändissä kiipparisti ja se vaati et pitäs olla nuotteja jos soitetaan covereita. Eli mistäpä niitä? Jostain kuulin et guitar proolta sais exportattua biisit midin muotoo ja avattua jollain toisella ohjelmalla joka sit nuotittas sen, onko totta? Jos on ni mikäs ohjelma tähän käy? kiittos jo etukäteen (asiallisille) vastauksille.
Kauneus on kuuntelijan korvassa...
baron
10.03.2005 23:43:36

Mulla on kaksi ohjelmaa, jotka tekee mideistä nuotteja, Powertracks Pro Audio ja Finale.
Nää on maksullisia, toinen jopa kalliskin.
Mä luulen, että Freewarea löytyy, ainaskin Sharewarea, jotka tekee saman.
The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry
Cirya
11.03.2005 16:21:36
älä ny harranjumala tee asioita noin vaikeesti?! guitar prohan osaa ihan itekki näyttää nuotit.
Painaa vaan sieltä työkalurivistä standard notation nappulaa..
Kuolema teinigooteille.. R.I.P Dimebag Darrell
baron
11.03.2005 17:20:32

älä ny harranjumala tee asioita noin vaikeesti?! guitar prohan osaa ihan itekki näyttää nuotit.

Onneksi kiipparipalstaltakin löytyy kitara-asiantuntemusta.
The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry
Micolo
11.03.2005 22:55:29

mitä ihmettä tein noin ja sit se näyttää niiden nuottien palleroiden tilalla jotain kirjaimia, eihän tollanen käy päinsä? mikä avuksi?
Cirya
11.03.2005 23:35:50
mitä ihmettä tein noin ja sit se näyttää niiden nuottien palleroiden tilalla jotain kirjaimia, eihän tollanen käy päinsä? mikä avuksi?

Hmmm.. Mikäs versio sulla on gp:stä? mulla kävi gpkolmosen kanssa joskus noin yksien tabejen kanssa, jotka oli tehty aiemmalla versiolla.. GPnelosen kanssa ei ole tätä ongelmaa tullut vastaan.
Kuolema teinigooteille.. R.I.P Dimebag Darrell
Snowblind
12.03.2005 02:21:05

Uusimmat versiot näyttää nuotit siinä tabien alla ihan suoraan.
"Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942
Synth
13.03.2005 14:24:48
Koko homma rupee käymää vaikeeks jos te yritätte nuotittaa jostai midi versioista... mä käytän kans gp nelosta biisien opetteluun ja ne ihmekirjaimet on mun käsitykseni mukaan jotai pianotabulatuureja (en kyllä varmaks sano) ja nuotit mä haen osotteesta www.mysongbook.com... melkeinpä kaikki maailman artistit löytyy tuolta mutta välillä puuttuu joitai biisei mut siäl voi vissii pistää requestin semmosesta mutta yleensä kaikki mitä itse tarttee ni löytyy heti... sieltä sitte kyseisen biitin kohdalta klikataan sitä disketin kuvaa ja sit ladataan, se ei oo vissii midi tiedosto vaa nuottitiedosto jonka guitar pro pystyy purkamaan...
mun mielestä kyllä gp:ssä näkyy nuotit mutta en oo seuraillu koska itse näen helpommaksi ja nopeammaksi pistää tempon hitaimmalle ja katsoa suoraa koskettimista mitä painetaan...
Synth
13.03.2005 14:27:06
ja älkää klikatko tota osotetta koska se otti siihen mukaan ne kolme pistettä perässä eikä löydä semmosta eli kirjottakaa se osoterivile xD
Autiovaunu
13.03.2005 20:20:07
Joko joku on mennyt poistamaan guitar pro fontin koneelta, tai sitten sitä ei ole ollutkaan. Ratkaisu: Asenna ohjelma uudestaan.
Adawolf
13.03.2005 21:08:21
Joko joku on mennyt poistamaan guitar pro fontin koneelta, tai sitten sitä ei ole ollutkaan. Ratkaisu: Asenna ohjelma uudestaan.

Mikä ihmeen Guitar pro fontti?
Autiovaunu
13.03.2005 21:12:50
Mikä ihmeen Guitar pro fontti?

Ettei olisi fontti jonka nimi on guitar pro. Voit leikkiä sillä vaikka wordpadissakin, mutta se on guitar pron ratkaisu musiikkimerkkien piirtämiseen.
Micolo
14.03.2005 17:25:44
noni no siinähän se onki!!! asensin winkan uuestaa, lähteny sit vissii samalla...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)