Aihe: on nuo petoja nuo ruattalaaset
1 2
kyänäino
08.04.2005 13:00:02
Kävinpä tuossa www.clavia.se -sivulla. Onko jollakin jo kokemusta tuosta Nord Stagesta? Mitähän mahtaa maksaa, kyselee nimim. "Pankkitili tyhjäksi".
Kemppilä
08.04.2005 13:51:29
Nojoo. Ihan näppärän näkönen. Pitäskö ostaa auto vai tuollanen...
-Ooksää Seinäjoelta?
Leikari
08.04.2005 14:05:55
Kävinpä tuossa www.clavia.se -sivulla. Onko jollakin jo kokemusta tuosta Nord Stagesta? Mitähän mahtaa maksaa, kyselee nimim. "Pankkitili tyhjäksi".

ensin katsoin että on vain vähäistä evoluutiota vaan synth -osio on selvempääkin lisää

mitä kone tosissaan sisältää selvinnee aikanaan - oli lähinnä tuommoinen tiiseri, että esim. motifin ostoa suunnittelevat lykkäisivät hankintaansa voidakseen tsekata Nordin uutuuden

noilla eväillä ei sentää ruåtsalaisia pedoiksi kannata kehua ,-)

(joskin alkuperäinen Nord -syna sekä Modular olivat innovatiivisia!)
mr.muzak
08.04.2005 15:48:19
Innolla odotan hintaa..
teroyk
08.04.2005 15:51:16

Olishan tollainen miehekäs. Tosin hinta taitaa tulla olemaan Clavia tyyliin aikamoinen, mutta hyvästä kannattaa maksaa.

Yksi asia mitä olen ihmetellyt, missä on suomalaiset kiippari valmistajat??
Olisko suomessa ole musiikkia ymmärtäviä insinöörejä ja
riskirahaa, mulla olis jotain ideoita :)
mr.muzak
08.04.2005 15:54:52
Yksi asia mitä olen ihmetellyt, missä on suomalaiset kiippari valmistajat??
Olisko suomessa ole musiikkia ymmärtäviä insinöörejä ja
riskirahaa, mulla olis jotain ideoita :)

Kaipa se lähtee siitä hyvästä ideasta. Äkkiseltään mietittynä Suomessa kauppaa tekis ehkä eniten noi OMB-synakoneet yhdistettynä johonkin karaokehommaan:)
teroyk
08.04.2005 16:22:48
Kaipa se lähtee siitä hyvästä ideasta. Äkkiseltään mietittynä Suomessa kauppaa tekis ehkä eniten noi OMB-synakoneet yhdistettynä johonkin karaokehommaan:)

Tuota minä pelkäänkin...mulla olis just päinvastaiselle
kohderyhmälle soitin ideoita :)
Jabbe
08.04.2005 16:31:12
Innolla odotan hintaa..

3000€ on ollut veikkauksia. Jos miettii että Electro2 maksaa vieläkin n. 2000€ niin ei mikään ihme jos noinkin kallis.
Hyvät biisit on kyl parhaita.
bluescreen
08.04.2005 19:38:29
SpaceMartini
08.04.2005 22:56:02
M.i.k.key
09.04.2005 03:25:50
Esittelyvideo:
http://trio.harmony-central.com/ram … n/Musikmesse05/Clavia-Nord-Stage.rm

Nyt iski GAS!!!
Suomen ensimmäisten ostajien joukossa, lupaan jo nyt
Mä lopetan nää hommat!
U.Honey
09.04.2005 11:22:07
Nyt iski GAS!!!
Suomen ensimmäisten ostajien joukossa, lupaan jo nyt

Osta Motif!
My name is Baron, U.Honey Baron.
Janus
09.04.2005 12:56:29
Sillälailla. Jotain tollasta Clavialta osas melkein odottaakin, eli Electron ja NordLeadin "ristisiitosta", ultimate stage keyboardia joka Clavian tapaan sisältäisi jotain uuttakin (wavetable- ja fm-synteesit, kauan puuttunut reverb, masterkontrolleriominaisuudet jne.). Melkein ostin Electron, nyt täytyy miettiä uudestaan... toi meni ostoslistalle samantien!
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
mr.muzak
09.04.2005 13:58:19
Sillälailla. Jotain tollasta Clavialta osas melkein odottaakin, eli Electron ja NordLeadin "ristisiitosta", ultimate stage keyboardia joka Clavian tapaan sisältäisi jotain uuttakin (wavetable- ja fm-synteesit, kauan puuttunut reverb, masterkontrolleriominaisuudet jne.). Melkein ostin Electron, nyt täytyy miettiä uudestaan... toi meni ostoslistalle samantien!

Jep, mäkin oon nyt vaan tyytyväinen etten koskaan ostanut electroa, niitä saa kohta ilmaiseksi kuin näkkileipää..
temekallio
09.04.2005 15:31:33
näyttää kerrassaan mainiolta. Voi olla että pikkaisen joutuu säästämään tuohon.....
Soitan sitä mitä mieleen pälkähtää.
M.i.k.key
09.04.2005 15:37:26
Osta Motif!

On jo...
Parin kuukauden tuotekehityksestä puhui tuo videoesittelijä.
nimimerkillä "kesäksi seuraa?"
Mä lopetan nää hommat!
studiopro
09.04.2005 16:36:16
Oikein hyvä ystäväni on Clavialla ollut suunnittelemassa tuota laitetta. Olen itsekin päässyt kokeilemaan protoa ja täytyy sanoa että loistavat soundit sekä kosketus. Tilasin ko. laitteen jo studiolleni. Suosittelen!
samulijp
09.04.2005 16:56:43
Oikein hyvä ystäväni on Clavialla ollut suunnittelemassa tuota laitetta. Olen itsekin päässyt kokeilemaan protoa ja täytyy sanoa että loistavat soundit sekä kosketus. Tilasin ko. laitteen jo studiolleni. Suosittelen!

No huh, kiitti sisäpiiritiedosta! Täytyy ruveta säästämään! :)
Looking for Leslie.
M.i.k.key
09.04.2005 16:59:52

Oho!? Koskakohan noita on odotettavissa?
Mä lopetan nää hommat!
timwee
09.04.2005 17:02:44
Vakuuttavan oloinen laite. Täytyypä seuraavalla laivakeikalla Ruotsiin käydä kyselemässä, siellä päässä saattavat toimitukset käynnistyä nopeammin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)