No niin, älkää naurako ainakaan kovin paljoa. Olen ajatellut hommata syntikan kitaran rinnalle toiseksi soittimeksi. Budjetti Olisi noin 500 euroa. Eihän soittimen, muuntajan ja telineen lisäksi ole mitän muuta tarpeellista? Eihän? Kaipaisin siedettävää pianosoundia sekä jonkinlaisia jousia. Ja joku tilusoundi ihan tietty (hymiö) Toisin sanoen tarkoitus olisi soittaa kotona vähän kaikkea, mitä vain päähän pälkähtää ja bändin kanssa metallia. Mitähän saisi tuohon hintaan käytettynä ja millainen vehje oikein on Yamaha S03, ja jos tuon hintaluokan uusista soittimista puhutaan niin voipi käyttää S03:a vertailukohteena. Mutta uutta soitinta olen ostamassa vain jos sopivaa käytettyä ei kohdalle satu. Mitä asioita käytetystä soittimesta olisi tarkastettava? Muita vinkkejä? Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. |
Olen ymmärtänyt että kitaravahvistin riittää kun käyttää taajuuskorjainta ja leikkaa alapäätä? Minulla on siis kitaralle tuollainen pikkuinen trankkuvehje. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. |