Aihe: CASIO WK-1600 ikä?
1
rm_wispila
06.07.2005 11:11:50
Onko tietoa ko. soittimen valmistusajasta tietoa?

Olen hankkimassa käytettynä laitetta, mutta en löytänyt casiolta tai muualta netistä ikähaarukkaa vempeleelle.

Vaikuttaa kotijamikoneeksi ihan kelpo peliltä. 6 oktaavia, kohtuullisen monipuoliset säädöt, sekvensserit yms. härpäkkeet. Taisi olla myös rytmiosastolla user rhytm, mitenkähän se toimii (siis onko vast. kuin rumpukoneet).

Onko kokemuksia laitteesta yleensä?
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
Kemppilä
06.07.2005 11:36:57 (muokattu 06.07.2005 11:38:53)
Omistan kyseisen laitteen ja hankin sen joskus pari vuotta sitten.
Ei pitäs olla kovin vanha, mutta näyttää tekevän tilaa uusille malleille.
Kyllähän tuo kotioloissa menee. Tatsi vaan on melko muovimainen, mihin pitemmän päälle kyllästyy. Sekvensseriä en oo käyttäny, paitsi joskus vähän leikkiny.
Ihan pätevä kotikoskettimisto kaikin puolin.
Tolla user rythmillä voi ite tehä komppeja, yms. Sointukulkuja koneen muistiin ja niiden päälle sitten voi soitella. Siinä voi tehä intron, perus kompin variaation, pari filliä ja outron.
"Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi."
_mane
06.07.2005 12:19:21

Mulla olis tuollainen lähes käyttämätön tuolla nurkissa pyörimässä.

Leluhan se on.
Niinkö luulet?
Kemppilä
06.07.2005 12:23:35
Mulla olis tuollainen lähes käyttämätön tuolla nurkissa pyörimässä.

Leluhan se on.

Käsiö mikä käsiö.
Huonoja puolia lisää: Se on ihan _helvetin_ iso.
"Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi."
Tääkkä
06.07.2005 23:50:52
Pari vuotta sitten tuon ostin ja täytyy sanoa, että aika turha peli loppujen lopuksi. Täytyy kait kiinnittää siihen jonkinlainen moduuli, niin saa hyvän kaverin X5D:lle.
Adawolf
07.07.2005 00:02:56
Pari vuotta sitten tuon ostin ja täytyy sanoa, että aika turha peli loppujen lopuksi. Täytyy kait kiinnittää siihen jonkinlainen moduuli, niin saa hyvän kaverin X5D:lle.

Kontrolleriksi ainakin mun makuun vähän turhan suuri :)
Ennemmin tuota X5Dtä käyttäis kontrollerina
Outoa, kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)