Aihe: Waldorf Micro Q
1
Mika Torvinen
18.07.2005 03:43:39
Jeps, mitäs mieltä porukka on ko. räkistä? Itse ajattelin hommata. Onko 350€ sopiva hinta? Ilmeisestikin soveltuu hyvin konemusiikkiin.. Kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä!
J E H !
Leikari
19.07.2005 09:57:48
Jeps, mitäs mieltä porukka on ko. räkistä? Itse ajattelin hommata. Onko 350€ sopiva hinta? Ilmeisestikin soveltuu hyvin konemusiikkiin.. Kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä!

microQ sopii varmasti hyvin käyttöösi mikäli vielä rautaa tarvitset softasyntikoidesi lisäksi

muista kuitenkin, että microQ:n synteesikoneisto on karsittu versio alkuperäisestä Q:sta (sitä olen jonkin verran lainavehkeenä käyttänyt)

hinta on sopiva - ei ainakaan enempää kannata maksaa - nuohan myytiin thomanniltakin tosi halvalla aikanaan loppuun

microQ:n alkujaankin halvan hinnan eräs lisäperuste oli halpa tekninen toteutus. Testaat tietysti nappuloiden ja säätimien toimivuuden + tuntuman. Erityisesti varmista, että lliittimet toimivat eikä siellä ole vaurioita: liittimet on asennettu suoraan piirilevylle ilman liitinrungon kiinnitystä laitekoteloon. Tällaisessa halparatkaisussa on riskinä, että plugeihin kohdistunut isku/vääntö on voinut rikkoa piirilevyä. So. varovasti liikuttelemalla testaamalla huomaat liittimien kautta kulkevan signaalin toimivuuden.
Soitetaan jamia!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)