Aihe: FBT Jolly 8BA
1
LJ
12.07.2005 12:34:16
Onko kellään kokemuksia tällaisesta vempeleestä? Tai ylipäätään FBT:n kaiuttimista?
Janus
12.07.2005 13:13:22
Jolly 5RA on mulla. En voi suositella, on toiminut "kottaraispöntön" ominaisuudessa hääkeikoilla tms., mutta alkaa kyykätä ja särkeä vähän turhan helposti. Isommilla keikoilla ei toimi monitorina ollenkaan, teho ei vaan riitä, jos lavavolume on normaali-rockbändin tasolla.

http://www.fbt.it/sito/Inglese/pae/speaker/Jolly/index.asp

Noi isommat Jollyt on mun lyhyiden käyttökokemusten mukaan toimineet ihan kivasti. Jos jostain syystä haluat kiipparimonitoriksi sittenkin pienemmän aktiiviskoben (joka menee muuten erittäin kätevästi mikkitolpan nokkaan erillisellä adapterilla), tsekkaa Jollyn mallistosta noita 5RA:sta seuraavaksi kalliimpia (sininen lätkä grillissä). Itse ottaisin varmaan suoraan nyt 5BA:n, jos voisin valita. Tosin tota mallia ei varmaan ollut olemassakaan, kun omani ostin...
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo
mr.muzak
12.07.2005 13:25:29
Mun kokemuksen mukaan noi FBT:t eivät ole kyllä soundiltaan mitään herkkua korville, mutta kaipa niihinkin tottuu..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)