Aihe: liikkeitä synistille??
1 2
Synth
11.08.2005 12:32:01
Kaveri kyselee kun on kova koskettimissa mutta peilikuva ei miellytä.. mitä liikkeitä synisti uskaltaa tehdä kehonrakentamiseen ilman että ketteryys lähtisi sormista.. Periaatteessa kun ajattelee niin kaikki painoliikkeet puristetaan sormilla joka sitten raastaa näppäryyttä.. eli voisiko sen ongelman kumota jollakin reumaihmisen työkalulla.. kaivattaisiin kollegoiden mielipiteitä asiaan..
M.i.k.key
11.08.2005 12:40:42
En mä usko että tuommoisesta peruspunttitreenauksesta mitään haittaa on sormien ketteryydelle. Ainakin pienellä tekniikkatreenillä/lämmittelyllä "nopeus" ja kaikki muut soittotekniset jutut saa helposti ennalleen.

Kannattaisko kuitenkin ehkä käydä ensiksi parturissa jos peilikuva ei miellytä?
Mä lopetan nää hommat!
Haipuma
11.08.2005 13:18:36
Eikun penkkiä, proteiinia ja Hanoneita!
Vain ilmainen on kyllin hyvää, ja sit aika halpakin on ihan hyvää.
musamies
11.08.2005 14:17:12
Kaveri kyselee kun on kova koskettimissa mutta peilikuva ei miellytä.. mitä liikkeitä synisti uskaltaa tehdä kehonrakentamiseen ilman että ketteryys lähtisi sormista..

Empä muista moista ongelmaa ennen kuullut!

Oon kyllä itsekin huomannut jos on käsillä tehnyt juuri jotain raskasta, että sormet ei herkimmillään. Enempi on kyllä häirinnyt jos kädet on kylmät tai eivät jostain syystä liu hyvin koskettimistolla.

Eikös olisi kätevämpää jos kosketinsoittaja hoitaisi bändin kaiken roudauksen, niin siinä tulisi samalla GYM-harrastusta hyötyliikunnan muodossa ;-)
kepperi
11.08.2005 14:32:58
mitä liikkeitä synisti uskaltaa tehdä kehonrakentamiseen ilman että ketteryys lähtisi sormista..

Olen käynyt vuoden nyt salilla 3x viikossa, enkä huomaa mitään sorminäppäryyteen vaikuttavaa. En tosin ole mikään virtuoosi tiluttaja, mutta mitenkään ei malmilla käynti ole vaikuttanut soittamiseen.. ainoastaan paidat alkaa ahistamaan! hymiö
|'|'| |'|'|'| ¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Warmen
11.08.2005 14:37:04
Ei liene suurempaa vaikutusta...vrt esim. rhapsodyn kosketinsoittaja...tosin hän ei ookkaa ääritilu...
A:D
Fuzzy Boner
11.08.2005 15:40:30
Kaveri kyselee kun on kova koskettimissa mutta peilikuva ei miellytä.. mitä liikkeitä synisti uskaltaa tehdä kehonrakentamiseen ilman että ketteryys lähtisi sormista.. Periaatteessa kun ajattelee niin kaikki painoliikkeet puristetaan sormilla joka sitten raastaa näppäryyttä.. eli voisiko sen ongelman kumota jollakin reumaihmisen työkalulla.. kaivattaisiin kollegoiden mielipiteitä asiaan..

Tässä se taas tuli!

Kaikki mitä me tehään, tähtää hässimiseen. Mä oon aina tota tolkuttanu nuorille soittajille.

JEAH!!
Yeah!
MrShaft
11.08.2005 17:17:26
mitä liikkeitä synisti uskaltaa tehdä kehonrakentamiseen ilman että ketteryys lähtisi sormista..

Synisti nyt uskaltaa tehdä mitä vaan! Paljon treenaamisen vastapainoksi lihaskuntoharjoittelu on vain oikein hyväksi.

Joten rinnallevetoa, penkkiä, habaa... Antaa palaa...

MrS
Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein
Derek
11.08.2005 18:50:25
Kyllä se taitaa niin olla että parasta harjoitusta on roudaaminen.
Juho L
11.08.2005 19:40:07
Kyllä se taitaa niin olla että parasta harjoitusta on roudaaminen.

Tästä syystä Hammond on edelleen yksi maailman käytetyimmistä kosketinsoittimista pianon rinnalla. Mutta toisaalta varsinaista korrelaatiota painavien instrumenttien suosion ja roudaamisen ilon välillä on vaikea havaita, koska näyttäisi siltä, että raskaiden soittopelien ystävät rouddauttavat soittimensa muilla.
(Pekko-äänellä) Kauhee trässi päällänsä! Metal mili-shäääää!
IMIK - Perustajajäsen #2.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
isojussi
11.08.2005 19:42:25
...Mä oon aina tota tolkuttanu nuorille soittajille.

JEAH!!

Kans yks vaari....
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Mertsi
11.08.2005 22:23:58
Kannattaa ehkä rannerullaus ja hillitön säkin mättäminen jättää väliin. Ensimmäinen saa hyvät jumit käsiin ja toinen tappaa rystyset.
Kiittää pitää! Ps.150 kalamies#21 >-)))>
Kemppilä
11.08.2005 22:38:04
Jaa ei täällä puhuttukaan kaupoista synisteille. Näyttikin aika hassulta toi avausviesti.
"Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi."
M.i.k.key
11.08.2005 22:40:49
Jaa ei täällä puhuttukaan kaupoista synisteille. Näyttikin aika hassulta toi avausviesti.

Parturiliikettä suosittelen edelleen...
Mä lopetan nää hommat!
Kemppilä
11.08.2005 23:26:09
Semmonen puristeltava pallo tai sellanen gyroball/powerball on aika jees, ihan aikuisten oikeesti.
"Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi."
kepperi
12.08.2005 07:22:59
ja kun muistaa asiaankuuluvat lämmittelyt/venyttelyt niin ei tarvitse pelätä tukkoisia paikkoja ;)
|'|'| |'|'|'| ¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Haipuma
12.08.2005 09:59:32
Tässä se taas tuli!

Kaikki mitä me tehään, tähtää hässimiseen. Mä oon aina tota tolkuttanu nuorille soittajille.

JEAH!!

Eiks tää soittaminen yleensä ole just sitä, että voi naisille sanoa olevansa muusikko ja boheemi ja sopivasti sellainen hälläväliä-tyyppi?
Vain ilmainen on kyllin hyvää, ja sit aika halpakin on ihan hyvää.
Mikko T.
12.08.2005 10:06:29

Varot liikkeitä, joissa ranne menee jumiin. Sormille lihasharjoitus on pelkästään hyväksi.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Kaleface
12.08.2005 10:43:45

Alko.
"Juodaan nyt kun kerran kaljaa on."
U.Honey
12.08.2005 10:51:53
Varot liikkeitä, joissa ranne menee jumiin.

Kerran meni mullakin ranne jumiin. Vaihdoin punnukset isoon tuoppiin ja jatkoin liikeratojen voimistelua. Jumitus siirtyi ohimon alueelle.
My name is Baron, U.Honey Baron.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)