jsaarela87 08.09.2005 00:02:11 | |
---|
Jeps.. mites kannattais soittaa, tuskin mitään sointusettiä? Onko jotain sivuja jossa jelppiä yms. kaikkee urkupisteistä sun muuhu o vaan boonusta. Soittelen siis pändissä kiippareita ja pikkuhiljaa alkanu urkujaki pimputtaan. Miten siis kannattaa harjotella? |
mr.muzak 08.09.2005 01:03:01 | |
---|
Jeps.. mites kannattais soittaa, tuskin mitään sointusettiä? Onko jotain sivuja jossa jelppiä yms. kaikkee urkupisteistä sun muuhu o vaan boonusta. Soittelen siis pändissä kiippareita ja pikkuhiljaa alkanu urkujaki pimputtaan. Miten siis kannattaa harjotella? Mä soittelen sillee kivasti ohi mennen vaan, et ei kande niistä urkupisteistä sun muista niin kauheesti stressaa, hyvin oon pärjänny ilmankin.. |
M.i.k.key 08.09.2005 01:09:33 | |
---|
Kuuntelet hyvää urkumusaa, siitä se lähtee. En tiedä yhtään mitä teidän bändi soittaa mutta esim. seuraavissa on paljon urkuja: -Bo Kaspers Orkester. Mats Schubert on ihana! -Solomon Burken pari viimeisintä levyä sisältävät mahtavaa Gospel/Rhytm´n´Blues-uruttelua -Deep Purple. rock-uruttelua -Billy Prestonin soitto eri yhteyksissä, soololevyt, vanhat Beatlesit, uudet Claptonlevyt. Onhan noita vaikka millä mitalla, nyt ei jaksa miettiä enempää... Mä lopetan nää hommat! |
Leikari 08.09.2005 10:18:53 | |
---|
Soita mitä bändiliideri = (soolo)kitaristi pyytää ;-P Soitetaan jamia! |
musamies 08.09.2005 11:09:07 | |
---|
Soita mitä bändiliideri = (soolo)kitaristi pyytää Mul on sellainen käsitys, että musiikillisessa mielessä liideri on se, jolla on paras asiantuntemus kulloinkin työstettävään asiaan. Edellyttää, että asiantuntija myöskin tuo asiantuntemustaan julki kyseisestä asiasta, eikä ole hiljaa. |