Niistä on nyt tarjottu 100€, meneekö liian halvalla, jos myyn sillä? ..vaikea sanoa - - vanhoja kotiurkuja on jatkuvasti myynnissä eikä kukaan oikein tunnu ostavan -- voit katsoa huuto.netin haulla vanhoista kaupoista... tarjoamasi yamaha on vähän tavanomaista parempaa laatua, joten sille voi olla kiinnostuneitakin ostajia - enemmän saa olla onnellinen, että yleensäkin joku suostuu ottamaan vastaan. teknisesti (uskottavat "aidot intstrumenttiäänet", rytmit jne) parempia ja monipuolisempia kosketinsoittimia saa halvalla - ja ne on helppo laittaa kaappiin kun kukaan ei soita tuollainen jammu-järkäle on jo tilaongelma ja soitto kuullostaa tosi kököltä ellei osaa soittaa - ja silloinkin vaatii ehkä omaa kieroutunutta huumorintajua musiikkiin ( ... vilkaisepa omakuvaani ;-) ... joo, onhan se ehkä vähän kökkösoundinen, mutta toisaalta aika muhkeat äänet lähtee niistä kajareista - vaikka ehkä tumput. Liekö tuossa muuten oikea viilu- vai muovijäljitelmä pinnoitteena?? onhan se sääli että aikanaan tosi kalliit urut menevät halvalla, mutta toivottavasti menee paikkaan, jossa sitä arvostetaan - - jollekin umpikierolle jobbarille tai terminaattori-choppaajalle tai lapsille revittäväksi laittajalle en sitä viitsisi kuitenkaan laittaa ... hmmm. pitäisiköhän minun alkaa kiinnostumaan tuosta ja vaihtaa oma kälysempi malli (ostin satasella - - -FIM!!) tuohon ... minun yamahassa on kyllä "oikea leslie"... Soitetaan jamia! |
Mä kyllä antaisin mennä. Mä kerran yritin kaupata tutun vastaavaa M-netin torilla ja muistaakseni 100 siitä tarjottiin, mutta halusivat, että tunnearvosta myös maksettaisiin eli 300 ja saivat pitää laitteen nurkissaan. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |