Aihe: Korg Kronos 73 kuljetusloota haussa
1
WanhaWetäjä
19.11.2019 17:05:27

Thomannilla olisi heti saatavilla joko vaneriosastoa tai Gatorin vastaavaa, molemmissa pyörät, mieluusti käyttäisin kuitenkin kotimaista valmistajaa.

Ihme homma sinänsä, mielestäni tein tilauksen paikalliselle pajalle jolla teetin aikoinaan (1996) Trinityn lootan joka on edelleen hyvässä kuosissa mutta kun sieltä ei ole kuulunut mitään niin oletan että sieltä ei myöskään koteloa ole tulossa, aikaa tilauksesta on kuitenkin jo muutama kuukausi.
Mitään tilausvahvistusta en siis ole saanut, liekö pikkupajalla edes tapana moisia lähetellä mutta puhelissa asia on sovittu ja hän sanoi saavansa tarvittavat mitat netista.

Onko asiakkaan homma kysellä josko tilaus on olemassa, ei minusta mutta kai se täytyy varmistaa ennenkuin alkaa muualta tilailemaan.

Jos päädyn Thomanniin niin vaneriloota lienee paree vaihtoehto? Ainakin niitä on
paljolti liikenteessä keikkailevilla kiipparisteilla.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
baron
22.11.2019 18:13:30

Eiks korrektia olisi että soittaisit ja sanoisit että tarvitset siihen ja siihen mennessä ja jos ei onnistu niin sitten perut.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
andrei2
24.11.2019 17:55:30
WanhaWetäjä: Thomannilla olisi heti saatavilla joko vaneriosastoa tai Gatorin vastaavaa, molemmissa pyörät, mieluusti käyttäisin kuitenkin kotimaista valmistajaa.

Ihme homma sinänsä, mielestäni tein tilauksen paikalliselle pajalle jolla teetin aikoinaan (1996) Trinityn lootan joka on edelleen hyvässä kuosissa mutta kun sieltä ei ole kuulunut mitään niin oletan että sieltä ei myöskään koteloa ole tulossa, aikaa tilauksesta on kuitenkin jo muutama kuukausi.
Mitään tilausvahvistusta en siis ole saanut, liekö pikkupajalla edes tapana moisia lähetellä mutta puhelissa asia on sovittu ja hän sanoi saavansa tarvittavat mitat netista.

Onko asiakkaan homma kysellä josko tilaus on olemassa, ei minusta mutta kai se täytyy varmistaa ennenkuin alkaa muualta tilailemaan.

Jos päädyn Thomanniin niin vaneriloota lienee paree vaihtoehto? Ainakin niitä on
paljolti liikenteessä keikkailevilla kiipparisteilla.

Mulla Torilla myytävänä SKB:n kovakotelo pyörällinen.
andrei2
24.11.2019 18:09:44
andrei2: Mulla Torilla myytävänä SKB:n kovakotelo pyörällinen.

Voipi olla, että Kronos ei ihan mahdu tohon. Pienestä kiinni.
WanhaWetäjä
24.11.2019 18:56:57

andrei2: Voipi olla, että Kronos ei ihan mahdu tohon. Pienestä kiinni.

Juu, ei taida ihan mahtua, tod.näk. korkeus ei riitä ja syvyyskin sillä hilkulla, pituus tai paremminkin leveys ehkä riittäisi.
Laitoin viestiä paikalliselle pajalle, jos sieltä ei ole koteloa tulossa lähiaikoina niin Thomannilta taidan tilata.

Odottelen kuitenkin Postilakon loppumista.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)