Myyt hyvin pidettyä laatukitaraa 3000,- hintaan (maksoi uutena 5v sitten 5.900,-): -"Voitko käydä näyttämässä sitä täällä Konalassa" (= matkaa 500km) -"Mulla olis sulle hyvä moottorivene, pohjaa pitäis kyllä maalata" (=30v vanha rutku, et kalasta, sinulla ei ole venepaikkaa eikä traileria). -"Mä olen etsinyt vaaleansinistä, mutta jos tiputetaan hinnasta tonni, niin voisin mä ottaa burstinkin" (=vaaleansinisiä on tehty 1 kpl customina Bonamassalle). -"Moi, vieläkö sulla on se xxxx-kitara?" (=yllättävä yhteydenotto kahden vuoden jälkeen, kuvittelee laitteen olevan yhä myynnissä ja hinnan pudonneen). -"Kävisikö 2000,- noutaessa ja 500,- seuraavasta tilistä, keikka ylihuomenna" (= myit soittimen kahdella tonnilla, sitäpaitsi kaveri tinki jo puheissaan 500,- jota et huomannut). -"Laittaisitko postiennakolla?" (= ei koskaan lunastettu ja kaula murtui Postin käsittelyssä. Alkaa riitely Postin kanssa). -"Mä kysyn mun kaverilta olisko se kiinnostunu ja soitan kohta takaisin" (=ei esitellyt itseään, halusi vain jutella ja tappaa aikaa, ei soita koskaan uudestaan). -"Moi, mulla on Harley-Benton, onks toi sun hyvä?" |