Aihe: Nuotit
1
Liena
14.03.2006 17:57:18
Hei!

mistä te saatte nuotit biiseihin, vai ovatko kaikki taitotasoillaan niin korkealla että pystyvät ne itse hakemaan?
itsellä 7vuoden kokemus tunneilta, mutta painostuksen vuoksi lopetin soittamisen oikestaan kokonaan, mutta inoostusta on taas ilmaantunut. mutta nyt vielä vähemmän mielenkiintoa soittaa, ah niin ihania sonaatteja ym, mutta en osaa itse tapailla kuuleman mukaan kovinkaan hyvin melodiaa ym.
Black_Adder
14.03.2006 19:01:27
Kirjastosta yleensä löytyy nuotteja ja netistä kanssa löytää. Riippuu mitä hakee. Ja guitar pro (www.guitar-pro.com) on myös ihan kätevä toisinaan. Guitar Pro:lle nuotteja löytää sitten my song bookista (www.mysongbook.com). Tuo Guitar pro vain on maksullinen ohjelma.
Niin ja vielä pianofiles.com:sta (www.pianofiles.com) voi etsiskellä toisilta käyttäjiltä nuotteja ja vaihdella heidän kanssaan. Tuolla taas on sitten se vaatimus että sulla pitäis olla jotain takasin annettavaa jos haluat joltain käyttäjältä nuotin. Siis yleensä.
"Jos ooppera on musiikkia, katolta putoaminen on liikennettä." Alfred E. Neuman
baron
14.03.2006 21:50:38

Netistä löytää klassisia pianopiisejä, joko ilmaiseksi tai hyvin halvalla (teostot vanhentuneet)
Kirjastosta löytää.
Ei nuottialbumit kaupastakaan maailmoja maksa.
My name is Baron, Sir Baron.
zorro
14.03.2006 23:09:24
oon kuullu että p2p ohjelmilla saa hyvin vaikka ja mitä, mutta laillisuudesta en tiiä
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)