Mikko T. 06.04.2006 11:00:21 | |
---|
Täällä on ollut monissa threadeissa juttua synasta irtoavista kiinnikeruuveista. Apu: ostakaa rautakaupasta ruuvinkiinnittäjää. Maksaa 5 euroa purkki. Riittää loppuelämäksi. Eikä lähde ruuvit irti itsestään. Jos haluaa avata ruuvin, siitä aineesta EI JÄÄ mitään extramömmöä synan sisälle. Mulle oli em. irtoamisongelma parinkin eri synan kanssa. Ei ole enää. Siis: ota lompakko mukaan ja kävele rautakauppaan. Sano myyjälle: "Päivää. Purkki ruuvinkiinnittäjää, kiitos." Loppu sujuu itsestään, jos on vähänkin osaava myyjä. Kiitos ja hei. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
baron 06.04.2006 11:36:47 | |
---|
Täällä on ollut monissa threadeissa juttua synasta irtoavista kiinnikeruuveista. Apu: ostakaa rautakaupasta ruuvinkiinnittäjää. Maksaa 5 euroa purkki. Riittää loppuelämäksi. Eikä lähde ruuvit irti itsestään. Jos haluaa avata ruuvin, siitä aineesta EI JÄÄ mitään extramömmöä synan sisälle. Mulle oli em. irtoamisongelma parinkin eri synan kanssa. Ei ole enää. Siis: ota lompakko mukaan ja kävele rautakauppaan. Sano myyjälle: "Päivää. Purkki ruuvinkiinnittäjää, kiitos." Loppu sujuu itsestään, jos on vähänkin osaava myyjä. Kiitos ja hei. Kumma että se ei ole NE:n vakiovaruste? My name is Baron, Sir Baron. |
samulijp 06.04.2006 12:34:12 | |
---|
Kumma että se ei ole NE:n vakiovaruste? Sisältä irronneessa ruuvissa oli mun mielestä punainen raita...?
HUOM!!!! Sitä ainetta laitetaan sitten ohut rantu ruuvin ympäri. Jos kastat koko ruuvin mönjään niin avaaminen voi olla mahdotonta ainakaan ehjänä. "Kaikki muu paitsi musiikki on turhaa" Mnet |
isojussi 06.04.2006 13:06:25 | |
---|
Oikea termi on sitten "ruuvilukite" Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Mikko T. 06.04.2006 13:32:42 | |
---|
Kumma että se ei ole NE:n vakiovaruste? Pitäis Baron varmaan miehissä ottaa ja kaivaa persetaskua ja pikku hiljaa tilata se Steinway ni ei tarvitsisi enää itkeä mm. näitä tippuvia ruuveja vaan JOS sellainen ihme tapahtuu, että Staikkarista jotain tippuu niin ei muuta kuin puhelu sinne ja paluupostissa tulee Jamppa laittamaan homman kuntoon. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
baron 06.04.2006 14:38:21 | |
---|
Pitäis Baron varmaan miehissä ottaa ja kaivaa persetaskua ja pikku hiljaa tilata se Steinway ni ei tarvitsisi enää itkeä mm. näitä tippuvia ruuveja vaan JOS sellainen ihme tapahtuu, että Staikkarista jotain tippuu niin ei muuta kuin puhelu sinne ja paluupostissa tulee Jamppa laittamaan homman kuntoon. Siinä on vaan se ongelma, että ne ei tuo himaan valikoimaa, josta voisi valita sopivan, vaan täytyy itse vääntäytyä Hampuriin valitsemaan se mieleinen, tosin niitten piikkiin. My name is Baron, Sir Baron. |
Mikko T. 06.04.2006 19:54:56 | |
---|
Siinä on vaan se ongelma, että ne ei tuo himaan valikoimaa, josta voisi valita sopivan, vaan täytyy itse vääntäytyä Hampuriin valitsemaan se mieleinen, tosin niitten piikkiin. On sitä Hampurissa reissattu huonommillakin (teko)syillä... Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
JPQ 06.04.2006 20:34:34 | |
---|
Siinä on vaan se ongelma, että ne ei tuo himaan valikoimaa, josta voisi valita sopivan, vaan täytyy itse vääntäytyä Hampuriin valitsemaan se mieleinen, tosin niitten piikkiin. Tuo jos mikä on palvelua. |
baron 06.04.2006 22:49:49 (muokattu 06.04.2006 22:51:41) | |
---|
Tuo jos mikä on palvelua. Mä oon kerran ostanut auton niin, että soitin autokauppaan ja sanoin, että tuokaa meille himaan näytteille mitä teillä on, lupaan, että jonkun niistä ostan ja ne toi! Edit: Mun poikani oli ajanut mun edellisen auton paskaksi ja mähän en millään julkisilla kulkuneuvoilla lähde autoa ostamaan, en ees taksilla. My name is Baron, Sir Baron. |
Mikko T. 06.04.2006 23:13:52 | |
---|
Mä oon kerran ostanut auton niin, että soitin autokauppaan ja sanoin, että tuokaa meille himaan näytteille mitä teillä on, lupaan, että jonkun niistä ostan ja ne toi! Edit: Mun poikani oli ajanut mun edellisen auton paskaksi ja mähän en millään julkisilla kulkuneuvoilla lähde autoa ostamaan, en ees taksilla. Mä oon ostanut nykyisen asuntoni näkemättä tätä... oikeesti. Tai siis, varannut ja sopinut kaupasta. Olin Silja Europalla viikon keikalla ja tuttu ja luotettava välittäjä (isoveli) sanoi et se olis tässä... kun oli viikon varattuna ei auttanut kuin varata kämppä ja vetää se pois myynnistä suhteellisen merkittävän taloudellisen sanktion uhalla, jos ei kauppaa olisi tullutkaan... Baron, muistatko mikä se auto oli, minkä ostit? Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
baron 06.04.2006 23:30:47 | |
---|
Mä oon ostanut nykyisen asuntoni näkemättä tätä... oikeesti. Tai siis, varannut ja sopinut kaupasta. Olin Silja Europalla viikon keikalla ja tuttu ja luotettava välittäjä (isoveli) sanoi et se olis tässä... kun oli viikon varattuna ei auttanut kuin varata kämppä ja vetää se pois myynnistä suhteellisen merkittävän taloudellisen sanktion uhalla, jos ei kauppaa olisi tullutkaan... Baron, muistatko mikä se auto oli, minkä ostit? Tästä on vuosia aikaa, mä olin just menossa Kuubaan kun mun poika ajoi mun Volvon lunastukseen. Kun mä tulin takaisin, mä soitin Volvokauppaan ja sanoin että tarvitsen auton. Ne toi mulle kolme Volvoa nähtäväksi ja mä ostin Volvo 747. En mä sitten tykännytkään siitä ja kuukauden kuluttua vaihdoin sen Jaguar XJ6:seen. My name is Baron, Sir Baron. |
axel 07.04.2006 08:36:52 | |
---|
Millanen toi Volvo 747 mahtaapi olla??? Ku en ole itse koskaan kuullutkaan moisesta mallista... Eikä mun käsityksen mukaan edes ole olemassa tollasta volvomallia... |
Leikari 07.04.2006 08:55:12 | |
---|
Millanen toi Volvo 747 mahtaapi olla??? Ku en ole itse koskaan kuullutkaan moisesta mallista... Eikä mun käsityksen mukaan edes ole olemassa tollasta volvomallia... sivullisen arvaus: oisikos kyseessä 740? Soitetaan jamia! |
baron 07.04.2006 10:21:17 (muokattu 07.04.2006 10:21:52) | |
---|
sivullisen arvaus: oisikos kyseessä 740? Joo, tarkemmin aatellen se olikin auto eikä Boeing lentokone. My name is Baron, Sir Baron. |