Antti90 29.02.2004 16:38:15 | |
---|
Ihmiset kertokaa mulle kyseisestä härvelistä Medicin! sano ryssä ku pullon löysi.... |
Snowblind 29.02.2004 18:09:06 | |
---|
Voisi sanoa että ehkä Korgin hienoin syna tällä hetkellä. Like Andrey Bolshakov's smile, cruel and cold |
Antti90 29.02.2004 20:16:04 | |
---|
Eikös sonatan ex-kiipparisti Härkin käyttäny kyseistä vempelettä,hienoja saundeja.. Medicin! sano ryssä ku pullon löysi.... |
Janus 29.02.2004 22:11:26 | |
---|
Jep, Härkinillä oli tosiaan käytössä Korg Karma, nyttemmin Mikko ilmeisesti soittaa Rolandin endorsement-diilillä Fantom-S ja V-Synth -kiippareita. Itseasiassa Sonatan nykyinenkin kiipparisti Henrik soittaa livenä Karmalla, jota hän ohjaa Roland AX-1:llä. Ja omistan itse tosiaan Karman. Mitäpä siitä, hyvä peli, perussoundit ihan ok, loistaa vähän erikoisemman kuuloisissa pad/motion synth jne. soundeissa. Ihan käyttökelpoinen sekkari joka toimii myös livekäytössä. Hyvät laajennusmahdollisuudet, MOSS-laajennus pitäisi itsekin hankkia. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie |
Leikari 01.03.2004 06:47:02 | |
---|
Eikös tuo Karma ole pohjimmiltaan aivan tavallinen S+S -syntikka kuten Tritoninkin peruskone. Jippona kait on se Karma-toiminto, jonka olen mieltänyt lähinnä kehittyneeksi arpeggion ja sekvensserin "älyversioksi" - hyvältä se kyllä on kuullostanut sen verran kuin kaverin luona olen kokeillut Karma ansaitsisi hankkia varustettuna MOSS-laajennuksella - monipuolistaa ehdottomasti soundimaailmaa. ... kyllähän karmalla aika autenttisen kuulloista akustista kitaraa saa soitettua. Soundimaailma venyy kyllä kaikkeen muuhunkin - tosin erityisesti bassomurinoita en ole etsinyt eikä verrattu kun sitä tonttia on aina joku analogi hoitanut karmaa muuten käytettäessä |
Antti90 01.03.2004 21:31:11 | |
---|
asiasta kolmanteen,missä bändissä Härkin nykyään soittelee (virtuoosi kiipparissa) ja miksi lähti sonatasta? ois kiva tietää Medicin! sano ryssä ku pullon löysi.... |
Janus 02.03.2004 10:32:38 | |
---|
Mikko näpyttelee lievästi progevaikutteisessa, "omassa" metallibändissään nimeltä WINGDOM ( www.wingdom.org). Parin näytteen perusteella aika asiallista tavaraa. Syitä Mikon lähtemiseen Sonatan riveistä oli ilmeisesti useita, mutta eiköhän se ole kuitenkin ns. bändin sisäinen asia. Siitä oli aikanaan Mikon itse kirjoittama tiedote Sonatan vanhoilla sivuilla. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie |
Haipuma 02.03.2004 14:03:56 | |
---|
Missä hintaluokassa mahtaa nuo käytetyt karmat liikkua? Katselin vähän guuglella ympärilleni ja ainakaan T-marketista ei karmaa enää saa. Löytyykö sitä Helsingin suunnalla jonkun kaupan hyllyllä? Iowa § Yksikätisten pianistien täytyy esiintyä ilmaiseksi |
Leikari 02.03.2004 16:38:28 (muokattu 02.03.2004 16:48:47) | |
---|
Missä hintaluokassa mahtaa nuo käytetyt karmat liikkua? Katselin vähän guuglella ympärilleni ja ainakaan T-marketista ei karmaa enää saa. Löytyykö sitä Helsingin suunnalla jonkun kaupan hyllyllä? Karmat olivat semmoiseen loppuunmyyntihintaan syksyllä :-( kysypä musiikkikauppiaaltasi, että saisiko vielä ja millä rahalla - jos maahantuojalla sattuisi olemaan varastossa |
Antti90 02.03.2004 20:32:03 | |
---|
vai että loppuunmyynti hintaan.... no kempele,minkäs hintasia sillon oli? itse olisin kyllä kiinnostunut testaamaan kyseistä härveliä kun siitä lähtee pirun hienoja soundeja Medicin! sano ryssä ku pullon löysi.... |
Janus 09.03.2004 00:37:03 | |
---|
vai että loppuunmyynti hintaan.... no kempele,minkäs hintasia sillon oli? 1800 euroa maksoin omastani. Kyseessä oli siis ilmeisesti kauppaan saapumisesta saakka näytillä pari vuotta lojunut esittelykappale. Ymmärrettävää kyllä, phones-jakki tuntuu hieman löysältä, mutta muuten peli on toiminut kuin unelma. Samaa hintaa ainakin pääkaupunkiseudulla huusi parikin Karmaa valikoimista poistavaa liikettä. St. Pauls Soundista ( www.stpaulssound.fi) voisi myös tiedustella, saisiko heiltä edelleen vähän hyvää Karmaa. Kai se sitä maahan tilaa, jos sitä suinkin on saatavilla. Kävin muuten tossa viikolla laivakeikoilla Viron puolella kääntymässä - siellä muistaakseni joku musiikkiliike kauppasi pränikkää Karmaa n. 1400 euron hintaan. Halvalla lähtee, kun huviristeilyn ohessa käy moisen hankkimassa. Heitän tänne vaikka jossain vaiheessa kyseisen musakaupan nettiosoitteen, kun sen jaksan joskus hakea. Tallinnan keskustassa se joka tapauksessa oli. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie |
Leikari 09.03.2004 08:51:46 | |
---|
vai että loppuunmyynti hintaan.... no kempele,minkäs hintasia sillon oli? itse olisin kyllä kiinnostunut testaamaan kyseistä härveliä kun siitä lähtee pirun hienoja soundeja Thomannilla taisivat lähteä viime vuoden puolella 1690,-. |
Antti90 09.03.2004 21:00:01 | |
---|
ohoh.... no näin köyhällä muusikolla ei moisiin peleihin ole varaa .... Medicin! sano ryssä ku pullon löysi.... |
Xardan 16.04.2004 13:17:08 | |
---|
Minua ei ainakaan innostanut kun musakaupassa kokeilin. Liian tekno vehe ja tuntu olevan yhtä hidas näyttö kun Triton Le:ssä, mikä kyllä ärsytti. Kyllä on varmasti hyvä vehje kun perehtyy. Minulla jäi ainakin huono maku suuhun näin ensikokeilemalla. |
Leikari 16.04.2004 13:28:00 | |
---|
Minua ei ainakaan innostanut kun musakaupassa kokeilin. Liian tekno vehe ja tuntu olevan yhtä hidas näyttö kun Triton Le:ssä, mikä kyllä ärsytti. Kyllä on varmasti hyvä vehje kun perehtyy. Minulla jäi ainakin huono maku suuhun näin ensikokeilemalla. Ko. laitteen esittelystä lähtien minulle on syntynyt käsitys, että Karma on suunnattu lähinnä mainos- ja filmimusiikin tekijöille so. monipuoliset, selkeät ja kirkkaat soundit & karma-toiminnalla yhdenmiehen systeemille mukavaa soittoapua - sopii kaikenlaisen tyhjänpäiväisen, mutta iloisesti soivan ja solisevan taustamusiikin tekoon aivan kybällä. Niin - minulla ei semmoista ole eikä tule. |
zeitball 29.05.2004 11:28:08 (muokattu 29.05.2004 11:28:32) | |
---|
Olen omistanut kyseisen laitteen kaksi viikkoa, eikä kyllä juurikaan pahaa sanaa ole sanottavana. En voi tietenkään puhua, kuin omasta puolestani, mutta ensivaikutelma on kyllä lupaava. Vielä en ole kylläkään kunnolla ehtinyt testaamaan "tositoimissa" (treeneissä/keikalla). Mutta mutta... Helvetin hienot soundit. Varsinkin strings -ja pad-osastot. Karma -toimintoonkin pitää vielä ehtiä paremmin perehtymään. Saattaa olla tekno -vehje tosiaan jonkun mielestä, mutta soveltuu kyllä aivan taatusti muihinkin genreihin. Ainakin meikäläisen käyttöön se soveltuu loistavasti. Kyseessä on hivenen raskaampi metallisävytteinen hevirokki. Nyt vähän ammattimaisuutta kehiin hei! |
Crypton 16.06.2004 22:56:59 | |
---|
Mikä se MOSS laajennus oikee on? |
Leikari 16.06.2004 23:45:52 | |
---|
Mikä se MOSS laajennus oikee on? semmoinen multiooskillaattorisynteesijotain ... eli: peruskarma on SS eli sample&synthesis eli samplattuihin aaltomuotoihin perustuva syntikka - sinänsä siinä ihan hyvä. MOSS tuo aivan uuden/uusia oikeita syntikoita samoihin kuoriin. Luepa vaikka Sound On Soundista Korgin Z1 esittelyjuttu http://www.soundonsound.com/sos/199 … on=cd70a118b6159f20f4d0284cc589dccb MOSS on Karmaan MUST! - muuten laite on aika tavanomainen (paitsi se karma-toiminta automaattisoittaja) - MOSSilla pääsee uusiin sfääreihin. MOSS-Karma on hyvä syna - minulla vain ei ole sille käyttöä. |
Antti90 17.06.2004 21:12:07 | |
---|
myytkö 65€? taitaa semmoset löytyä lompakon pohjalta.. Jotta perkele! |
Casse 20.06.2004 13:25:55 | |
---|
Saattaa olla tekno -vehje tosiaan jonkun mielestä, mutta soveltuu kyllä aivan taatusti muihinkin genreihin. Eiköhän se sovi joo. Kuten tuossa aiemmin mainittiin tuosta Sonatasta ja sen lisäksihän Nightwishin Tuomas Holopainen käyttää Karmaa (yhtenä niistä monista synistaan..) =) Ja näiden herrojen lisäksi Dream Theaterin Jordan Rudessin mukana kuulette nykyään Korg Karma soundit. Että semmosta. |