nandu 05.07.2006 11:25:28 | |
---|
Käytettyä soitinkamaa. Onko muita asiallisia myyntipaikkoja kun tämä musanetin tori ja huuto.net? Jesjes! // Pohjoinen ei ole ilmansuunta, Se on elämäntapa // |
Windreaper 05.07.2006 13:05:08 (muokattu 05.07.2006 13:05:28) | |
---|
mikseri.net ja findance.com tulevat noiden yleisimpien lisäksi mieleen. EDIT: Tuolla siis on foorumeilla myyntipalstat. |
JPQ 05.07.2006 14:02:21 | |
---|
Soitinkaupoistakin voi kysyä vaihdossa hyvitystä ja jotkut kait? ottaa myyntitiliinkin niitä. |
Derek 05.07.2006 18:48:10 | |
---|
Ei missään jos meinaat tosiaan 1800€ Nord Electrosta saada. |
Adawolf 05.07.2006 18:58:17 | |
---|
Ei missään jos meinaat tosiaan 1800€ Nord Electrosta saada. Jep, uudenkin saa tinkaamalla suunnilleen samaan hintaan. My keyboard wants to kill yo mama. |
nandu 05.07.2006 21:05:12 | |
---|
Joo kyllä siinä vaihtohyvityksessä pääsee kamasta eroon mutta melkosesti tulee takkiin. Selvitetty on sekin vaihtoehto.. :) // Pohjoinen ei ole ilmansuunta, Se on elämäntapa // |
JPQ 06.07.2006 00:13:17 | |
---|
Joo kyllä siinä vaihtohyvityksessä pääsee kamasta eroon mutta melkosesti tulee takkiin. Selvitetty on sekin vaihtoehto.. :) Joo totta mutta muistetaan liikkeet ottaa joskus vaihdossa sellaista joista muuten ei helpolla pääse eroon joskus nopeus on tärkeintä lisäksi ainakin täällä väliä sillä mihin vaihdat. Uskoisin normaalisti esim. mun olisi lähes mahdoton jos haluaisin päästä eroon ensoniq sqr+ synastani vaikka juuri nyt torilla joku ensoniq sqr mallia kyseleekin. Tosin en ole luopumassa mutta joitakin vaikea myydä tosin myös vaikea ostoisia on kuten Yamaha An1x,Roland Jd800,Ensoniq Ts10 näitä ei kovin paljoa liiku. Esimerkit niitä jota ostaisin vaikka heti jos rahat olisi. |
Leikari 06.07.2006 22:25:10 | |
---|
Joo totta mutta muistetaan liikkeet ottaa joskus vaihdossa sellaista joista muuten ei helpolla pääse eroon joskus nopeus on tärkeintä lisäksi ainakin täällä väliä sillä mihin vaihdat. jos on hirmu GAS päällä niin kait tuohon joku voi sortua - tai kauppiaalla ei ole tuntumaa alan hinnoista - -- ja kyllähän ne synat yms. vaihtohyllyllä ovat yleensä sellaisissa hinnoissa, että ei ole mitään järkeä ostaa kun samoja saa netin kautta kuitenkin Uskoisin normaalisti esim. mun olisi lähes mahdoton jos haluaisin päästä eroon ensoniq sqr+ synastani vaikka juuri nyt torilla joku ensoniq sqr mallia kyseleekin. olisi näköjään helppo tilaisuus tienata 40,- ... taidan jättää väliin ja pidän omani joitakin vaikea myydä tosin myös vaikea ostoisia on kuten Yamaha An1x oli kovan bassosynan maineessa - - ei taida enää... tai sitten ovat hajonneet eikä siksi myynnissä? Roland Jd800} noita nyt on kerran - pari vuoteen näkynyt - - ovat niin pirun rumia, että ei kukaan enää halua varsinkaan yleisesti korkeilla pyyntöhinnoilla Ensoniq Ts10 näitä ei kovin paljoa liiku. humppaveikot ei omia kestäviä työjuhtiaan myy - ja soundit on havaittu 15 vuoden aikana päteviksi :-) Esimerkit niitä jota ostaisin vaikka heti jos rahat olisi. jos raha ei olisi rajoite niin ostettavaahan koko ajan keksisi/löytyisi. Teinkin talvella päätöksen, että en enää osta mitään - - paitsi ehkä polyevolverin (andromeda -ajatuksesta luovuin jo aiemmin). Enkä ehkä edes PE:tä kun minulla oikeastaan on jo ne soundit ja ominaisuudet - tosin hankalampikäytöisessä muodossa. Soitetaan jamia! |
timoorg 06.07.2006 23:18:59 | |
---|
Tosin en ole luopumassa mutta joitakin vaikea myydä tosin myös vaikea ostoisia on kuten Yamaha An1x,Roland Jd800,Ensoniq Ts10 näitä ei kovin paljoa liiku. Esimerkit niitä jota ostaisin vaikka heti jos rahat olisi. Minulla on AN1x enkä luovu siitä mistään hinnasta.Se on kestävä,hyväsondinen lead syna ja koskettimisto on tatsiltaan hyvä ,eikä lelu.Miksi ei paljon liiku johtuu siitä,että silloin hyvät synat oli kalliita eikä niitä hirveästi ole tuotu maahan. Minä en liikkeisiin anna vaihdossa mitään,kyllä kannattaa realistisilla hinnoilla myydä itse.Keltaiseen pörssiinkin kannattaa ilmoitus laittaa ,se tavoittaa peräkylän aikamiespojat jotka ei nettiä hiplaa. |
nandu 06.07.2006 23:32:47 | |
---|
Ainiin, kiitos tästä. Eihän tuota keltaista pörssiä meikämandoliino edes muistanut, täytynee huomenna nakata sinnekin ilmoitus! Jeaa. // Pohjoinen ei ole ilmansuunta, Se on elämäntapa // |
teroyk 07.07.2006 15:31:43 | |
---|
Joo kyllä siinä vaihtohyvityksessä pääsee kamasta eroon mutta melkosesti tulee takkiin. Selvitetty on sekin vaihtoehto.. :) Joo kun niillä pitää saada palkkakin siitä myymisestä...mutta joskus hyvittävät kuitenkin niin lähelle, että ei maksa vaivaa alkaa itse myymään. |
teroyk 07.07.2006 15:38:13 (muokattu 07.07.2006 15:38:37) | |
---|
Käytettyä soitinkamaa. Onko muita asiallisia myyntipaikkoja kun tämä musanetin tori ja huuto.net? Tämän muusikoiden.net:in torin olen havainnut jopa parhaimmaksi paikaksi myydä, pitää vain pitää huoli, että hinnat on kohdillaan ja jos pistää 10% alihintaan, niin yhteyden ottoja tulee viikonaikana useita. Ostoilmoituksille tämä ei olekkaan niin hyvä. Niinkuin joku voi päätellä jo vuoden minulla olleesta ostoilmoituksestani. |
DVD 08.07.2006 17:18:17 | |
---|
Tämän muusikoiden.net:in torin olen havainnut jopa parhaimmaksi paikaksi ... Näin on! Täällähän myy ikäänkuin tutuille monessa tapauksessa joten luottotappioista ei ole tarvinnut murehtia vaikka monesti olen lähettänyt tavarat ostajalle ja maksu on tullut vasta jälkikäteen. |
teroyk 10.07.2006 15:57:06 | |
---|
Näin on! Täällähän myy ikäänkuin tutuille monessa tapauksessa joten luottotappioista ei ole tarvinnut murehtia vaikka monesti olen lähettänyt tavarat ostajalle ja maksu on tullut vasta jälkikäteen. No minä en nyt aivan tuollaiseen uskaltais...yleensä käyttänyt matkahuoltoennakkoa tai postiennakkoa. Vaikkakin olenkin juuri myynyt yhden osamaksulla... |
nandu 10.07.2006 18:22:56 | |
---|
Ruotsin puolella taitaa sijaita joku paikallinen koskettimien myyntipalsta, parisen vuotta sitten siellä seikkailin ja jäi bookmarkki laittamatta...en muista millään sen nimeä. Onko kellään heittää sitä ilmoille... Sveska taalande bettrefolkkia siellä oli, sen muistan. // Pohjoinen ei ole ilmansuunta, Se on elämäntapa // |
M.i.k.key 10.07.2006 18:43:28 | |
---|
Ruotsin puolella taitaa sijaita joku paikallinen koskettimien myyntipalsta, parisen vuotta sitten siellä seikkailin ja jäi bookmarkki laittamatta...en muista millään sen nimeä. Onko kellään heittää sitä ilmoille... Sveska taalande bettrefolkkia siellä oli, sen muistan. Veikkaisin että on tämä: http://www.vendolin.se/ Möllisty! |
nandu 10.07.2006 20:56:26 | |
---|
Tack så heja! // Pohjoinen ei ole ilmansuunta, Se on elämäntapa // |
teroyk 11.07.2006 15:36:51 | |
---|
|