Aihe: Korg Trinity -ongelma
1
prock
15.06.2006 19:48:52

Trinityssäni toimivat outputit (1&2) huonosti. Left toimii aina, mutta right vähän silloin kun tykkää. Joskus niin, että kun Left on kytketty, Rigth EI toimi, mutta kun Leftin irroittaa niin Right toimii. Muutenkin signaalien taso on kovin heikko, eli pöydästä pitää gain kääntää "kaakkoon" jotta saa tasot kohdalleen.

Olen avannut koneen itse, koska naaras-plugi-liittimien juotokset olivat hajonneet osittain ja korjautin ne, mutta tuo ei vaikuttanut edellä kuvattuun ongelmaan.

Turussahan Active huoltaa kosketinsoittimia, mutta tuossa käy helposti niin, että huolto ylittää koneen arvon, Trinity ei taida nykyään olla monen sadan väärti?
Janus
15.06.2006 20:05:29
Turussahan Active huoltaa kosketinsoittimia, mutta tuossa käy helposti niin, että huolto ylittää koneen arvon, Trinity ei taida nykyään olla monen sadan väärti?

Soittimen arvo sulle on kiinni siitä, miten paljon sä itse pidät sen soundeista.

Ja kannattaa tarkistaa toi hinta huollosta, mä korjautin oman Tr-Rackini hajonneet ulostulot 40 eurolla. Mun mielestä kannatti.
prock
17.06.2006 10:11:52

Nyt on pakko kysyä, että missä teetätit moisen huollon?
Clasu
28.06.2006 13:22:53
Trinityssäni toimivat outputit (1&2) huonosti. Left toimii aina, mutta right vähän silloin kun tykkää. Joskus niin, että kun Left on kytketty, Rigth EI toimi, mutta kun Leftin irroittaa niin Right toimii. Muutenkin signaalien taso on kovin heikko, eli pöydästä pitää gain kääntää "kaakkoon" jotta saa tasot kohdalleen.
Trinity ei taida nykyään olla monen sadan väärti?

Vie laite huoltoon ja kerro soitinhuoltajalle ongelmasta.
Se että itse käyt huoltamassa ja juottamassa saattaa rikkoa piirilevyn kokonaan ja silloin se maksaa ne parisataa euroa.

Trinity on kuulunut omaan keikkasettiin jo siitä asti kun sitä alettiin myydä ja vain yhden kerran se on käynyt huollossa ja silloinkin lisämuistin pätkimisen takia... (liitos oli irronnut ja polttanut jonkin komponentin) huollatin sen ammattimiehellä joka maksoi 50€?

Ongelmasi saattaa liittyä siihen että laite on sinulta pudonnut ja jokin osa on irronnut tai pahimmassa tapauksessa haljennut ja signaali ei pääse perille.

Ja vielä siitä 200€ trinitystä....
Torilla myydään M1 ja O1w/fdII ym korgeja 300-500€ ja trinity hakkaa kyllä ko laitteet mennen tullen sillä Trinityssä on noiden laitteiden soundit + paljon paljon muuta.
teroyk
29.06.2006 15:05:40
Torilla myydään M1 ja O1w/fdII ym korgeja 300-500€ ja trinity hakkaa kyllä ko laitteet mennen tullen sillä Trinityssä on noiden laitteiden soundit + paljon paljon muuta.

Harha luulo, että Trinityssä on M1:en soundit, jo pelkästään yleissoundi
on sen verta eri.
Mutta toki jälleenmyynti arvo on Trinityllä suurempi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)