Aihe: kaipaan apua casio ctk 601:Seen
1
akkinen
29.07.2006 20:06:28
Terve!

olen tässä omistanut pari vuotta casion ctk 601 soittimen.
oon tosi huono ymmärtämään ohjekirjoja sun muita, ja kysymyksiä
löytyy. elikkä jos olet omistanut tai omistat tai muuten vaan tiiät ni kehtaatko autella ;)

eli:

jos soittaa fingeredillä, niin onnistuuko h-mollin/duurin soitto? miul ei ainakaan
onnistu (näppäimet loppuu tai en vaan tajua)

ja sitten tärkein:
näin kerran yhdessä tapahtumassa haitaristin vieressä jonkunlaisen rytmikoneen
tai siis sellasen mistä saa erillaisia komppeja. .noh, haitaristilla oli
semmonen musta "matto" jaloksissa missä oli polkimia. eli hän varmaan
vaihtoi siintä komppia ja paineli komppeja ja introja päälle?
pystyykö tommosen poljinmaton liittämään koskettimiin ja etenkin casio ctk 601:Seen? (jos tommosia mattopoljin sydeemejä on edes olemassa ;) )

toittovasti tajusitte tämän TODELLA epäselvän selityksen mut tietäähän sen kun olen maalta;)
KoskPaavo
29.07.2006 22:42:21 (muokattu 29.07.2006 22:43:04)
http://www.casiotechno.com/download/manual/CTK-601_CTK-611.pdf

Tuossa nyt linkki käsikirjaan

H-mollin saat kun soitat D-F#-H tai splittaa sitä komppiosastoa oktaavi ylöspäin niin saat sen Hoon alimmaiseksi
Maalta minäkin olen , ja ylpeä siitä.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Synastikki
31.07.2006 09:33:30

itsellä on ainakin vielä casio CTK-691 ja tuo fingered juttu hoituu ainakin sillä tavalla että soitat juuri kuten edellinen kirjoittaja kirjoitti tai sitten siirrät splitpointtia (painat split-nappia pohjassa ja painat erottavaa kosketinta joka tässä tapauksessa kannattaisi olla g) :) ja tuo vaikuttaa joltain midi in:iin kiinnitettävältä laitteelta ja uskoisin että tuollainen jostain löytyy :) ja normaali sustainpedaalin saa ainakin toimimaan rhytm-on/off switchinä...
Hevihaarukka! |,,| kalamies #51 >-)))>
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)