jari75 14.03.2006 16:58:29 | |
---|
Olen koittanut metsästellä Stagea soitelemalla liikkeisiin mutta ovat aika kysyttyä tavaraa ja toimitusajat pitkiä.. Olisin kiitollinen jos joku on jossain liikkeessä törmännyt myynnissä olevaan stageen niin voisin noutaa pois niin kertokaahan minne suuntaan.. Jari75: Oikealla tiellä jo vuodesta -75 |
Risk 14.03.2006 17:10:18 (muokattu 14.03.2006 17:13:58) | |
---|
"Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just 'cause some watery tart threw a sword at you!" |
jari75 15.03.2006 08:42:53 | |
---|
Jari75: Oikealla tiellä jo vuodesta -75 |
Mikko T. 15.03.2006 10:34:38 | |
---|
Onko pääkaupunkiseudulla tuollaista jossain esillä et pääsis testaa? Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
jari75 15.03.2006 11:32:39 | |
---|
Onko pääkaupunkiseudulla tuollaista jossain esillä et pääsis testaa? Ei ole, ainakaan missä olen käynyt ja soitellut... Jari75: Oikealla tiellä jo vuodesta -75 |
Fuzzy Boner 15.03.2006 14:55:13 | |
---|
Onko pääkaupunkiseudulla tuollaista jossain esillä et pääsis testaa? Soundatassa o. Ainaki viimeks oli ku kävin ja just ne soitti et haluisinks.. MÖLLISTY |
baron 15.03.2006 15:05:49 | |
---|
Soundatassa o. Ainaki viimeks oli ku kävin ja just ne soitti et haluisinks.. Se maksaa kolme tonnia. Samalla hinnalla saa jammu P-90 ja Nord Electron. Pianossa pianotatsi ja uruissa urkujen. Mitä etua stagessa on tohon verrattuna? (Paitsi kevyempi roudaus) My name is Baron, Sir Baron. |
Fuzzy Boner 15.03.2006 15:07:12 | |
---|
Se maksaa kolme tonnia. Samalla hinnalla saa jammu P-90 ja Nord Electron. Pianossa pianotatsi ja uruissa urkujen. Mitä etua stagessa on tohon verrattuna? (Paitsi kevyempi roudaus) Mä en diggaakaan tosta stagesta. Mun mielestä liika sillisalaatti. MÖLLISTY |
Janus 15.03.2006 15:19:12 | |
---|
Ei oo ollu Soundatassa enää vähään aikaan... viime viikol kävin. Se maksaa kolme tonnia. Samalla hinnalla saa jammu P-90 ja Nord Electron. Pianossa pianotatsi ja uruissa urkujen. Mitä etua stagessa on tohon verrattuna? (Paitsi kevyempi roudaus) Ihan kätsy analogi/wavetablesynaosio ja näppärät efektit. Midihiirelle toi Stage vois olla erillisen pikkumasterkiipparin kanssa olla hyvä valinta, Stage on 6-part multitimbral eli käytännössä vois soittaa Stagesta itsestään esim. splitattua piano/matto/lead -yhdistelmään samaan aikaan, kun uruttelee pikkukoskettimistolla. Mulle tuli jotenkin hirveen vaikeaselkoinen kuva tosta systeemistä, kun kokeilin - soittajan valinta vois tosiaan olla joku hyvä piano + electro ja jos rahaa jää, niin lisäksi microKORG tjsp jos sellasta soundia kaipaa. |
Leevo 15.03.2006 21:28:01 | |
---|
Olisin kiitollinen jos joku on jossain liikkeessä törmännyt myynnissä olevaan stageen niin voisin noutaa pois niin kertokaahan minne suuntaan.. Turun F-musiikissa ainakin oli kun itse kävin viimeksi, tosin aikaa on kyllä ehtinyt kulua jo jonkin verran. Kannattaa ehkä kysäistä sieltä kuitenkin jollei kukaan turkulainen osaa kertoa tänhetkistä tilannetta. Mulle tuli jotenkin hirveen vaikeaselkoinen kuva tosta systeemistä, kun kokeilin - soittajan valinta vois tosiaan olla joku hyvä piano + electro ja jos rahaa jää, niin lisäksi microKORG tjsp jos sellasta soundia kaipaa. Oikeassa olet, kyllä toi mainitsemas setti olis käytännössä huomattavasti monipuolisempi. Ymmärrän toisaalta hyvin niitäkin, jotka ovat nyt hankkimassa soitinta ja miettivät valintaa Electron ja Stagen välillä. Stagen räkkiversio vois olla kohtalaisen kiinnostava, kun ei tuo koskettimisto mitenkään erityisemmin vakuuttanut, jos ei kyllä huonokaan ole. "Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy |
onni 15.03.2006 21:57:00 | |
---|
TV-Sävel Hämeenlinna. Siellä oli kun viimeksi kävin. |
Wescu 16.03.2006 12:10:51 | |
---|
Lenni-Kallellahan oli Stage testissä ensimmäisenä Suomessa tuossa joskus viime syksynä. Ei tykännyt ollenkaan. Liian hankala, eikä saundaa hänestä niin hyvältä kuin muut Nordit. Eikä ole mielipide muuttunut sitten viime kuuleman. Eihän se voi olla hyvä, ku Lennikin niin sanoo! ;) "Kyllä se vielä eilen toimi!" |
jhannine 17.03.2006 10:14:33 | |
---|
Lenni-Kallellahan oli Stage testissä ensimmäisenä Suomessa tuossa joskus viime syksynä. Ei tykännyt ollenkaan. Liian hankala, eikä saundaa hänestä niin hyvältä kuin muut Nordit. Eikä ole mielipide muuttunut sitten viime kuuleman. Eihän se voi olla hyvä, ku Lennikin niin sanoo! ;) Pöh, Lenni on niin mauton jätkä, että sanomiset voi jättää omaan arvoonsa. Hyvä se on, usko pois. Uudella softalla (2.0) ja uudella luxury pianosamplella vielä herkumpi. |
M.i.k.key 17.03.2006 10:27:46 | |
---|
Pöh, Lenni on niin mauton jätkä, että sanomiset voi jättää omaan arvoonsa. Hyvä se on, usko pois. Uudella softalla (2.0) ja uudella luxury pianosamplella vielä herkumpi. Pitää ehkä antaa toinen yritys tuolle vehkeelle jos uusia pianosoundeja on tullut. Möllisty! |
U.Honey 17.03.2006 10:35:27 | |
---|
Pitää ehkä antaa toinen yritys tuolle vehkeelle jos uusia pianosoundeja on tullut. Henk. koht. häiritsee hivenen ajatus urkujen soittamisesta painotetulla koskettimistolla. Toisaalta, makuasioitahan noi on. Kolmisormismythe |
Wonder 17.03.2006 12:54:38 | |
---|
Nyt on muuten Nord Electroon tullut uus päivitys ja pari uutta pianosoundia! :) |
Leka28 17.03.2006 13:07:27 | |
---|
Lenni-Kallellahan oli Stage testissä ensimmäisenä Suomessa tuossa joskus viime syksynä. Ei tykännyt ollenkaan. Liian hankala, eikä saundaa hänestä niin hyvältä kuin muut Nordit. Eikä ole mielipide muuttunut sitten viime kuuleman. Eihän se voi olla hyvä, ku Lennikin niin sanoo! ;) Mulla oli tosiaan se eka versio muutaman päivän enkä tykännyt pianosoundista silloin. Tarkoitus olisi näinä päivinä ottaa kokeiluun päivitetty versio- kuulemma tosiaan on paremmat pianosoundit. Mulle se oli jonkun verran sillisalaatti just sen takia että se laite on vähän kaikkea. Jollekin toimii varmaan ihan hyvinkin. Täytyy kokeilla vähän opiskella sitä ja tosiaan se pianosoundi on tärkeä juttu ainaki mulle. |
baron 17.03.2006 13:07:40 | |
---|
Nyt on muuten Nord Electroon tullut uus päivitys ja pari uutta pianosoundia! :) Onko vaivannäön arvoisia? My name is Baron, Sir Baron. |
samulijp 17.03.2006 13:13:41 | |
---|
Onko vaivannäön arvoisia? Noin pieni pianosoundi ei oikein vaihtamalla parane... "Kaikki muu paitsi musiikki on turhaa" Mnet |
Leevo 17.03.2006 13:24:13 | |
---|
Onko vaivannäön arvoisia? No kyllä musta kannatti tehä, ei ollu kuitenkaan mikään suuri operaatio ja kyllä soundi parani ainakin jonkin verran.Lisäkshän tossa saa käyttöön kolme nopeutta Leslien nopeudenmuutoksiin. "Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy |