deadworm222 11.12.2005 21:16:49 (muokattu 11.12.2005 21:20:14) | |
---|
Olisin kiitollinen jos Korgin microKORGin tai muiden vastaavien pienten syntikoiden omistajat kertoisivat millaista ständiä käyttävät jne. Itse olen tällä hetkellä kallistumassa joko siihen vaihtoehtoon, että joko teen ständin itse käyttäen apuna vanhaa symbaaliständiä tai sitten yritän liittää mK:n nykyiseen keyboard-ständiin masterkeyboardin kanssa niin, että se olisi jotenkin sopivasti masterin yläpuolella... Jälkimmäisen vaihtoehdon kohdalla olisi mukava tietää, minkä tyyppisiä telineiden jatkopaloja käytätte ja mistä niitä saa - F-musiikista, vai pitääkö turvautua Thomanniin? Täällä voit muokata tietojasi. |
BaariMikko 11.12.2005 21:40:35 | |
---|
Itsellä on ihan Quick Lokin kakkostaso käytössä, silloin kun Microkorgia käytän. Välillä meinaa kyllä olla se ongelma, että laite meinaa olla siihen vähän liiankin pieni ja kevyt - ei pysy paikallaan jne. "Mun puhelin ei tunnista sanaa 'yhelle'!"
-Säveltäjämestari |
Marque 14.12.2005 16:59:20 | |
---|
DX-7:kan päällä, oikeassa laidassa. Kuin hansikas. Talvi nielaisee meidät |
Tsuippa 01.08.2006 17:34:02 | |
---|
Mulla on sellainen 2-tasoinen ständi, jonka ostin aika edullisesti t-kaupasta. Mulla on siinä nord electro alla ja sit se ylempi taso on väännettävissä niin lyttyyn, että se microkorgi istuu siihen ihan mukavasti. |
Adawolf 01.08.2006 18:55:29 | |
---|
Mulla on sellainen 2-tasoinen ständi, jonka ostin aika edullisesti t-kaupasta. Mulla on siinä nord electro alla ja sit se ylempi taso on väännettävissä niin lyttyyn, että se microkorgi istuu siihen ihan mukavasti. Tää vaan näyttää aika tyhmältä. My keyboard wants to kill yo mama. |
Janus 01.08.2006 19:06:37 | |
---|
Vähän setupista riippuen. Useimmiten (vocoder-käytössä) mulla on microKORG ihan omassa, ultrakevyessä K&M -tuplastaagissa alempana, ja ylätasolla on Bossin sampleri/efektilaite, jonka läpi ajan microKORGin signaalin. Sit jos mulla on erikseen mukana Rhodes/urku, niin microKORG istuu mukavasti sen päällä. Tai yhessä proggiksessa niin, että microKORG on vain synamodulina lattialla, ja sen soundit (lähinnä bassoja/droneja) tulevat sisään S90:n (jolla myös kontrolloin sitä) audio inputtiin miksattavaksi/efektoitavaksi. |
Tsuippa 01.08.2006 20:27:25 | |
---|
Tää vaan näyttää aika tyhmältä. Anteeksi. Yritän näyttää jatkossa paremmalta lavalla. Mitä tyyliniksejä suosittelet? |
jeje 02.08.2006 12:34:19 | |
---|
Olisin kiitollinen jos Korgin microKORGin tai muiden vastaavien pienten syntikoiden omistajat kertoisivat millaista ständiä käyttävät jne. pianon/urun päällä.. vähän liian kevyt kapistus tuo korg on, mut teipillä kiinni jos ei muu auta.. |
Tääkkä 02.08.2006 15:28:00 | |
---|
|
Tääkkä 02.08.2006 15:29:13 | |
---|
|
ganesha 02.08.2006 15:46:47 | |
---|
mulla on kans hieman vastaavanlainen probleema. pitäisi saada korgin pientäkin pienempi Electribe EA-1 ja Rolandin MC-303 jotenkin käsiteltävälle korkeudelle keikkoja varten, himassa ja treeniksellä ne lojuu räkin päällä/lattialla. mulla on Jaspersin tuplaständi johon saa T-kaupasta tilattua jonkinlaisia jatkopidikkeitä (ilmeisesti monitoreja yms. varten) - ne tosin lienee tarkoitettu yksitasoiseen ständiin, joten en tiedä kuinka huteralla pohjalla noi romppeet sit makais jos ruuvaankin noi jatkopalikat ylempään tasoon... joskus olen televisiossa nähnyt näillä teknojampoilla kummallisia pikkuständejä joissa ne lepuuttaa rumpukoneitansa yms. narskumoduleita. mistähän moisia saa? vai onko ne itsetehtyjä... joutuu ehkä delegoimaan insinöörinvikaisia ystäviään aiheesta... tietysti voisi ostaa sellaisen synaständin jossa on se levy - siihen päällehän noi asettuis kivasti. näyttäisi kyllä tyhmältä, mutta ainahan sitä voi mennä verhon taa piiloon soittamaan...harrastetaanhan moista paremmissakin piireissä ;) viina. hanuri. ja naiset. |
jurpontor 02.08.2006 16:15:16 | |
---|
Tommosten pikkuhäksättimien suhteen tulee harrastettua tämmöstä, että hommaa mikkiständin ja siihen nuottitelineen. Nuottitelineen pohjaan velcro-nauhaa kiinni, samoin kuin häksättimen pohjaan. Sit härveli kii telineeseen ja säätämään kallistuskulma söheltämisystävälliseksi. Toi-mii, jos ständi on mistään kotoisin l. ei mikään halvin rimpula. Noi omat sisältää K&M:n overhead-standin jalkaosan, jossa on pitkät jalat ja sangen painava se 'mötikkä'. |
Leikari 02.08.2006 23:46:20 | |
---|
tietysti voisi ostaa sellaisen synaständin jossa on se levy - siihen päällehän noi asettuis kivasti. ) mikäli synateline on liian leveä niin hyllylevy - esim. mustaksi maalattuna - + velcroa niin toimii
Soitetaan jamia! |