Aihe: korg tr manuaalit
1
janlai78
11.08.2006 20:24:55
Pystyiskö ketään auttamaan ja olisko kenelläkään tietoa, mistä sais suomenkielisiä käyttöohjeita korg tr 76-syntikalle..? Paketin mukana ei ollut kuin lontoon-kieliset, mut tällä kielipäällä olis kiva saada iha kotimaan murteella olevat manuaalit..
Kemppilä
11.08.2006 20:44:18
Mistäs hankit tuon kapineen? DLX:ässä sanoivat että siihen sais suomenkielisen manuskan niiltä.
"Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." Rokkia
Röytö = Emotion
Pojat, te ootte lähteny väärään tanssiin!
Ile-
11.08.2006 21:07:41
Muakin voisi kiinnostaa. En kyllä DLX:stä laitetta ostanut, mutta he varmaan myyvät minulle suomenkielisen manuaalin?
"Never argue with idiots, they just drag you down to their level and then beat you with experience."
janlai78
12.08.2006 15:22:19
Mä ostin/tilasin ne tuolta rauman paikallisesta soitinkaupasta. Soittelin sinne tänään ja ne lupas toimittaa mulle ens viikon aikana suomalaiset ohjeet suoraan kotiin postilaatikkoon. Hyvää palvelua...
ManuMäkinen
14.08.2006 11:48:13
minultakin nuo manuaalit puuttuivat. Soitin deeäläxään ja lupasivat ohjeet kotiin!
Ile-
14.08.2006 13:27:14
Paljon maksoivat?
"Never argue with idiots, they just drag you down to their level and then beat you with experience."
hoksploks
14.08.2006 13:59:50

Thomann lähetti manuaalit saksaksi, en älynnyt ottaa sitä huomioon. Mulle riittäis ihan enkunkielinenkin paperiversiona.
Siis onko ne todellakin käännetty suomeksikin? En ihan heti usko, niitähän on melkein 500 sivua eikä suomessa varmaan hirveää kysyntää niille ole kun porukka osaa englantiakin hyvin.
Tai sitten sen on kääntänyt joku korgin mainosmies, jolla on suomalainen vaimo. Miksei ne ole laittanut niitä kaikilla kielillä nettiin :/
Luo satsumista jivehitti, hipparokki, suumuusikkorappi, hittihevi, jatsi, mustasoul.
teroyk
14.08.2006 14:10:06
Pystyiskö ketään auttamaan ja olisko kenelläkään tietoa, mistä sais suomenkielisiä käyttöohjeita korg tr 76-syntikalle..?

Suomesta ostettujen matkassa tulee jonkinlaiset (ei täydelliset) ohjeet.
JPQ
14.08.2006 14:28:41

Thomann lähetti manuaalit saksaksi, en älynnyt ottaa sitä huomioon. Mulle riittäis ihan enkunkielinenkin paperiversiona.
Siis onko ne todellakin käännetty suomeksikin? En ihan heti usko, niitähän on melkein 500 sivua eikä suomessa varmaan hirveää kysyntää niille ole kun porukka osaa englantiakin hyvin.
Tai sitten sen on kääntänyt joku korgin mainosmies, jolla on suomalainen vaimo. Miksei ne ole laittanut niitä kaikilla kielillä nettiin :/

Kääntäminen maksaa ja täytyy saada jotain kautta kulut pois.
baron
14.08.2006 14:32:22

Kääntäminen maksaa ja täytyy saada jotain kautta kulut pois.

Laki velvoittaa, maksoi mitä tahansa.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
JPQ
14.08.2006 15:47:26

Laki velvoittaa, maksoi mitä tahansa.

Joo kyllä muttei kait ilmaiseksi jakamaan ? johon tämä komentti oli.
ManuMäkinen
14.08.2006 19:46:26
nyt sieltä soitettiin uudestaan ja he sanoivat että tr manuaalia ei tule - ainakaan nilille - suomenkielisenä, koska le on niin samanlainen vehje että se olisi turhaa. mutta sanoivat että soita meille ja kysy jos tulee jotain ongelmia :P
baron
14.08.2006 20:16:11

Joo kyllä muttei kait ilmaiseksi jakamaan ? johon tämä komentti oli.

Oot oikeessa, laitteen mukana pitää tulla.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
hoksploks
15.08.2006 00:21:22

Saas nähdä - DLX:n tuntien - kuinka kauan joudut manuskaasi venaamaan.
Luo satsumista jivehitti, hipparokki, suumuusikkorappi, hittihevi, jatsi, mustasoul.
Eukka
16.08.2006 00:58:02
Suomesta ostettujen matkassa tulee jonkinlaiset (ei täydelliset) ohjeet.

meikäläisen triton le:n mukana ei tullu mitään suomenkieltä sisältävää lappua. eikä tarvikkaan. mitä noita eri laitteiden suomenkielisiä ohjeita on kattellu niin mieluiten minä otan käteeni sen englannikileisen version, suomenkieliset tuppaavat jossain kohdin olemaan termistöltään outoja. näin olen huomannut :/
Akatax for you!
JPQ
16.08.2006 02:48:46

meikäläisen triton le:n mukana ei tullu mitään suomenkieltä sisältävää lappua. eikä tarvikkaan. mitä noita eri laitteiden suomenkielisiä ohjeita on kattellu niin mieluiten minä otan käteeni sen englannikileisen version, suomenkieliset tuppaavat jossain kohdin olemaan termistöltään outoja. näin olen huomannut :/

Jopa asiavirheitä ollut ja jos triton le on ns ammattilaite määritelmän mukaan niissä ei tietääkseni suomi ohjeet ole pakko.
JPQ
16.08.2006 02:48:48

Jopa asiavirheitä ollut ja jos triton le on ns ammattilaite määritelmän mukaan niissä ei tietääkseni suomi ohjeet ole pakko.
hoksploks
17.08.2006 02:54:22

Juu, eihän tällaisiin laitteisiin laki velvoita laittamaan kotimaisia ohjeita.
Sanokoon muut mitä tahansa: uskon, että jos noista on ikinä tehty suomenkielisiä versioita, ne on ihan surkeat.
teroyk
21.08.2006 16:57:49
meikäläisen triton le:n mukana ei tullu mitään suomenkieltä sisältävää lappua

Silloin se ei ole virallisen maahantuojan maahantuoma tai myyjä on unohtanut laittaa matkaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)