Tämän hintaluokan vekotin ois hakusessa, onko muuta eroa kuin että rs on poistumassa markkinoilta? specseissä ei eroa muuten kuin rytmeissä ja performanceissa (Junossa enemmän) ja että Juno on puoli kiloa kevyempi... en sitten tiedä koskettimiston laadusta, mutta aika samanlaisilta koneilta nuo vaikuttavat... Juno kokonaan musta ja RS-50 hopeansävyinen osittain... Hevihaarukka! |,,|
kalamies #51 >-)))> |
noniin. minulta siis löytyy tuo rs-50. jos rs:n löydät niin nappaas kainaloon. Se saattaa poistuvana vehkeenä löytyä halvallakin. junossa muutettu on lähinnä laajempi paletti soundeja tosin ei mitenkään vallankumouksellisesti ja tosiaan jotain performansseja (jotka olen itse jättänyt käytännössä lähes käyttämättä). jotain olen kuullut että siinä parempi touchi mutta halpiskosketuksesta silti kyse ettäpä ei sillä paljon väliä kun kuitenkin haukutaan. huomasin muuten että juno-d on ainakin thomannilla jo laskenut 500 e pintaan mitä se ei ollut vielä noin vuosi sitten tullessan eli hintansa puolesta taitavat molemmat olla melko samoissa. yhteenvetona kun olen tutustunut hieman juno-d ja rs-50 käytännössä katsoen sama vehje ja juno-d yleisesti hitusesti kalliimpi. jos samaan hintaan törmäät niin ota juno ihmeessä. jos saat yhtään halvemmalla rs:ää niin hyvä en itse ainakaan haluaisi maksaa turhia junon "uudistuksista" kiitti... soitinlaineen kautta en ainakaan rs-50 saa mutta pitänee tarkistaa thomannin tarjonta, tosin junon kanssa hinta menisi aika samoihin thomannin hinta + rahti vs. soitinlaine. jotain 550€ heidän kauttaan. Emmätiiä mä oon vaa töissä täälä... |