haage 08.09.2006 11:56:20 | |
---|
Elikkäs, onkos kellään tietoa mistä kannattaisi lähteä etsimään puisia custom-osia synaan. Eli omistan yamahan motiffin ja pitäisi sivupäädyt teettää siihen kun kyseiset menivät putoamisessa rikki :> ajattelin että jonkinnäköiset puiset palat siihen kävisivät vallan mainiosti. ideoita??! -- harri "haage" koskela -- |
Adawolf 08.09.2006 12:18:49 | |
---|
Elikkäs, onkos kellään tietoa mistä kannattaisi lähteä etsimään puisia custom-osia synaan. Eli omistan yamahan motiffin ja pitäisi sivupäädyt teettää siihen kun kyseiset menivät putoamisessa rikki :> ajattelin että jonkinnäköiset puiset palat siihen kävisivät vallan mainiosti. ideoita??! Eiköhän kuka tahansa ammattimainen puuseppä osaa veistellä osat tommoseen. Äkkiä vaan lähimpää pajaan kyselemään. My keyboard wants to kill yo mama. |
noir 08.09.2006 15:27:04 | |
---|
Eiköhän kuka tahansa ammattimainen puuseppä osaa veistellä osat tommoseen. Äkkiä vaan lähimpää pajaan kyselemään. Näin on. Mallit mukaan, että tulee samanlaiset. Lisäksi täällä on käsityötaitoista porukkaa, joten yhteisön tukemiseksi voi kysellä myös forumisteja askartelemaan. Mä haluun sua - sä haluut mua.
Autoilijat pois liikenteestä! |
Leikari 08.09.2006 16:09:34 | |
---|
ratkaisevaa on vain motifin rungon puolen muotoilu ja sovitus sekä kiinnistyskohtien/-systeemien sopiminen - loput voi tehdä miten oma näkemys sallii. kokopuusta (ml. liimapuulevyt - tosin ohuita) voi esim aloittaa - massiivipuun pitäisi olla kunnolla kuivunutta vaikka ei mitään kitaranrakennuspuita syntikan päätyyn kannata tuhlata jalopuu "hieno" so. arvokkaan näköinen tavallisempaan puuhun voi harkita hauskoja pintakäsitteyjä maalauksista (teko)turkiksiin asti - tai vaikka läpinäkyvää pleksiä ja siniset neonit sisään :-P vain mielikuvitus rajana - ja motifia kehtaa kyllä runnella ellet löydä tekijää niin hommaa kokoontaitettava kunnollinen työpöytä, puutöihin perustyökalut + yläjyrsin -- mukava harrastus, joille löytyy käyttöä silloin tällöin myöhemminkin ... ja ties minkälainen synacustomoija -mestari sinusta kehittyy - eikös ne yhdetkin tyypit rikastuneet ihan omana bisneksenä aloittaneina kännykänkuorimaalareina Soitetaan jamia! |
haage 13.09.2006 19:27:53 | |
---|
ellet löydä tekijää niin hommaa kokoontaitettava kunnollinen työpöytä, puutöihin perustyökalut + yläjyrsin -- mukava harrastus, joille löytyy käyttöä silloin tällöin myöhemminkin ... ja ties minkälainen synacustomoija -mestari sinusta kehittyy - eikös ne yhdetkin tyypit rikastuneet ihan omana bisneksenä aloittaneina kännykänkuorimaalareina olen pyrkinyt tähän mennessä tekemäänkin kaikki itse, että jospa nyt sitten innostuisin ja hakisin vähän tarvikkeita. lähes kaikki löytyykin paitsi tuo jyrsin :> taidanki rueta ite suunnittelemaan :> tekis sitte sellaset customoinnit ettei oo ennen näillä lakeuksilla nähtykään :> -- harri "haage" koskela -- |