BobHope 27.08.2006 19:32:55 | |
---|
Hei te joille moinen vekotin on tuttu: Onkos tuossa Korg tr:ssä noita nappuloita nopeaan äänen vaihtamiseen kesken biisin silleen. Kun nyt dream theaterin live-soittaminen ei oikein tahdo kovin hyvin onnistua ilman niitä.. :D Varmaankaan sellaisia kurzweil k2600-tyylisiä koskettimille ohjelmoitavia switchejä ei löydy, mutta kuiteskin.. |
Janus 27.08.2006 21:46:51 | |
---|
Sadannen kerran: Korgeissa on numeronäppäimistössä se "10's HOLD"-nappula. Kun se on pohjassa, niin numeronäppäimet 0-9 toimivat yhden kymmenluvun sisällä "pikavalintoina". Soundit biisien mukaiseen kohtuullisen järkevään järjestykseen Combi-tilaan ja vot. |
migreenimies 27.08.2006 22:22:27 | |
---|
Tai jos ei jaksa värkätä nappuloitten kans nii sitte foot switchillä. Salieri strikes back!!! |
BobHope 28.08.2006 11:38:56 | |
---|
kiitoos... |
Synastikki 28.08.2006 22:39:13 | |
---|
Tai jos ei jaksa värkätä nappuloitten kans nii sitte foot switchillä. mielestäni rudess jollain opetusvideollaan mainitsee käyttävänsä foot switchiä... Hevihaarukka! |,,|
kalamies #51 >-)))> |
BobHope 29.08.2006 12:52:57 | |
---|
mielestäni rudess jollain opetusvideollaan mainitsee käyttävänsä foot switchiä... kyseessä on: Jordan Rudess - Keyboard Madness - Mastering Live Performance |
Synastikki 29.08.2006 22:26:31 | |
---|
kyseessä on: Jordan Rudess - Keyboard Madness - Mastering Live Performance aivan juuri tuo :) Hevihaarukka! |,,|
kalamies #51 >-)))> |
BobHope 09.09.2006 14:08:52 | |
---|
Miten niitä soundien järjestyksiä pystyy muuttamaan siellä combi-tilassa? (on muuten samperin hienot soundit, ei voi muuta sanoa) Olen aika ulkona, kun ei ikinä tämmöstä korggia oo tullut pahemmin soiteltua. Manuaalikirjasestakaan ei tahdo oikein selvitä. |
Synastikki 11.09.2006 18:21:06 | |
---|
Miten niitä soundien järjestyksiä pystyy muuttamaan siellä combi-tilassa? (on muuten samperin hienot soundit, ei voi muuta sanoa) Olen aika ulkona, kun ei ikinä tämmöstä korggia oo tullut pahemmin soiteltua. Manuaalikirjasestakaan ei tahdo oikein selvitä. itse tuon hoidan koneella erillisellä ohjelmalla ja tallennan .pcg:n diskille ja lataan koneeseen... tosin mulla on triton classic, että en tiiä löytyykö sopivaa ohjelmaa tr:lle ja toisaalta tarttet sen SD-kortin ja lukijan et voit siirtää tietoo... Hevihaarukka! |,,|
kalamies #51 >-)))> |
ownar 12.09.2006 19:39:25 | |
---|
siis preset soundit on vakio tallennettuna TR:ään joten poista yhestä bankista kaikki soundit ja siirrä sinne sitten ne mitkä haluut ja pedu käyttöön (tai ei sitäkään välttämättä tarvi). Kato Korgin sivu siel on hyvä ohje. / artikkeli aiheesta. |
AZa 12.09.2006 22:54:33 | |
---|
itse tuon hoidan koneella erillisellä ohjelmalla ja tallennan .pcg:n diskille ja lataan koneeseen... tosin mulla on triton classic, että en tiiä löytyykö sopivaa ohjelmaa tr:lle ja toisaalta tarttet sen SD-kortin ja lukijan et voit siirtää tietoo... Löytyykö tommosta ohjelmaa Triton Le:lle? Ja voiko niitä ääniä jotenkin kuunnella kun niitä järjestelee, vai pitääkö ottaa muistiin ne äänet? On vähän turhan vaikeaksi tehty tuo äänien järjestely Le:ssä. |