minimarshall 16.10.2006 15:58:08 | |
---|
Itselläni on Yamahan koskettimet ja olen ajatellut ostaa ihan kunnon syntikan. Mielessäni on käynyt ajatus ostaa Korg, mutta olen kuullut että kyseisen merkin käyttöliittymä (vai miksi sitä nyt kutsutaankaan) olisi aika rankasti erilainen kuin esim. Yamahassa. Onko kyseisissä jutuissa mitään perää? Onko Korgiin helppo samaistua? |
ownar 16.10.2006 18:22:13 | |
---|
Korgit ovat todella helppo käyttöisiä mielestäni, itse en edes vilkaissut ohjeita ja tiedän mitä kaikki jutut tekee (se on sitten eri juttu että kuinka hyvä niitä on käyttämään :P) |
v_m_kangas 17.10.2006 10:06:35 | |
---|
Samoilla linjoilla edellisen kirjoittajan kanssa. Minulle tuo Yamahan S90 ES oli vaikea sisäistää Korgien ja Ensoniqin jälkeen. Aluksi tuntui, että kaikki asetukset oli hajoitettu sinne sun tänne. Humppaa tai soita humppaa |
krushing 17.10.2006 10:20:27 | |
---|
Mistähän mallista tässä nyt puhutaan? Äkkiseltään Korgin nykyvalikoimissakin on kymmenisen synaksi laskettavaa mallia...vanhemmista vempeleistä puhumattakaan. |
v_m_kangas 17.10.2006 11:47:18 | |
---|
Mistähän mallista tässä nyt puhutaan? Äkkiseltään Korgin nykyvalikoimissakin on kymmenisen synaksi laskettavaa mallia...vanhemmista vempeleistä puhumattakaan. No joo, mulla on kokemuksia Korgin O5R/W mokkuloista ja tuosta Triton LEstä. Noissa on keskenään logiikassa ja käyttöliittymässä hyvinkin paljon samaa. Humppaa tai soita humppaa |
teroyk 17.10.2006 16:42:37 | |
---|
Korgin Triton Rackin ja Triton LE soundeja joskus editoineena ihmettelen, kuinka monta napin painallusta tarvii päästäkseen johonkin tiettyyn säätöön. Jos asiaa vertaa Yamahan syntikoihin, joissa löytyy näppärät oikotiet(tosin niiden käyttö vaatii, että kerran on vilkaissut ohjekirjaa) |
Murmeli 17.10.2006 21:31:46 | |
---|
Korgin Triton Rackin ja Triton LE soundeja joskus editoineena ihmettelen, kuinka monta napin painallusta tarvii päästäkseen johonkin tiettyyn säätöön. Jos asiaa vertaa Yamahan syntikoihin, joissa löytyy näppärät oikotiet(tosin niiden käyttö vaatii, että kerran on vilkaissut ohjekirjaa) kyllä ne namiskat silti selkäytimeen aika äkkiä menee, tuota triton le:tä saa monesti odotella ku painelee tottumuksesta jonku sarjan sinne :D "No tästä nyt tuli tämmöstä kieli poskella-räkärokkia." |