Thompson 30.09.2006 16:11:40 | |
---|
Eli hakusessa. Ja hintaluokka halpa (n. 500 e.). Vaihtoehdot tässä vaiheessa: Casio Privia PX-110 http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-191708.html Thomann DP40 http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-184172.html Kertokaa kokemuksia. Jonkunlaisena vaatimuksena on noin pianotatsi ja pianosoundi. Kumpi on yksinkertaisesti parempi ja järkevämpi vaihtoehto? Tuota Thomannia kun ei oikein pääse testailemaan missään. Miksei käytettykin tulisi kyseeseen, tuntuu vaan niin vähän olevan kapineita liikkeellä. Mutta koitetaan nyt aluksi saada näihin arvojärjestys. :) Ei se siitä. |
Thompson 10.10.2006 17:09:11 | |
---|
Kultaiset pallit kaikille vastanneille! Ei se siitä. |
JPQ 11.10.2006 04:33:36 | |
---|
Mä vastaan vasta nyt koska huomaan vasta nyt totuus on merkit niin erikoisia että en ihmettele vastaamattomuutta eli eivät kovin yleisiä (kokeineiden keskuudessa Casiot toiset ei siis muutenkaan) eivätkä luultavasti kovin hyviäkään. Vaikea uskoa että esim. yamahalla ei olis tarpeeksi halpaa jos oikeesti yhtään hyvää hakeaa. |
XGener8or 11.10.2006 10:07:07 | |
---|
Yamahalla halvin on P70, soittelin sitä F-Musiikissa Hesassa. Ihan OK:n tuntuinen. Se on tosiaan ihan vain soittelemiseen kotona, sillä siinä ei ole muuta ulostuloa kun kuulokkeille. Hinta oli siellä 725, Thomannilla 659 |
baron 11.10.2006 10:25:53 | |
---|
Yamahalla halvin on P70, soittelin sitä F-Musiikissa Hesassa. Ihan OK:n tuntuinen. Se on tosiaan ihan vain soittelemiseen kotona, sillä siinä ei ole muuta ulostuloa kun kuulokkeille. Hinta oli siellä 725, Thomannilla 659 Mä ostin sen kesämökin saunatupasoittimeksi. Ihan hyvä siihen tarkoitukseen. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
Thompson 11.10.2006 21:27:47 | |
---|
Thomann meni tilaukseen. Siitäs saitte pitkän nenän, tai sitten sain sen itse. Voitto heltisi kaverilla testauksen jälkeen, aivan hyvä tuntuma siihen käyttöön mihin itse tarvihten. Ja lisäplussa tuli edes vähän oikeaa pianoa etäisesti muistuttavasta ulkonäöstä. Ei se siitä. |
JPQ 12.10.2006 09:15:40 | |
---|
Thomann meni tilaukseen. Siitäs saitte pitkän nenän, tai sitten sain sen itse. Voitto heltisi kaverilla testauksen jälkeen, aivan hyvä tuntuma siihen käyttöön mihin itse tarvihten. Ja lisäplussa tuli edes vähän oikeaa pianoa etäisesti muistuttavasta ulkonäöstä. no toivotaan että olet pitkänkin päälle tyytyväinen. (Se mulle tärkeintä muu ihan yksi hailee) ps. enkä saanut pitkää nenää vain toin realiteetit esille mutta tiedän että vaatimus tasoja on monia ja ajattelin että vaatimatonta makua on täällä harvalla vaikka itse aika vanhoja juttuja paljon käytänkin niin käytän koska pidän niistä enempi en rahan takia... |
ekikoo 12.10.2006 12:18:03 | |
---|
ps. enkä saanut pitkää nenää vain toin realiteetit esille mutta tiedän että vaatimus tasoja on monia ja ajattelin että vaatimatonta makua on täällä harvalla vaikka itse aika vanhoja juttuja paljon käytänkin niin käytän koska pidän niistä enempi en rahan takia... Tässä aika vaikealukuinen lause btw... All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Klezberg 12.10.2006 14:30:31 | |
---|
Tässä aika vaikealukuinen lause btw... Joo, välimerkeistä olis apua. Ainakin pilkkuja voisi käyttää siinä missä puhuessa tulisi aavistuksen pitempi tauko. nimim. "armoa ei siperiaan" Ukoncete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají |