samisuova 24.07.2005 17:05:49 | |
---|
Löytyisikö hyviä vinkkejä paikoista tai ihmisistä, jotka valmistavat kosketinsoitinkoteloita? Kummallisen malliselle syntikalleni kun ei löydy tehdasvalmisteista laukkua mistään. Kiitoksia! |
mack the knife 24.07.2005 21:49:42 | |
---|
Löytyisikö hyviä vinkkejä paikoista tai ihmisistä, jotka valmistavat kosketinsoitinkoteloita? Kummallisen malliselle syntikalleni kun ei löydy tehdasvalmisteista laukkua mistään. Kiitoksia! Soitin Huttunen, Helsinki. Mulle on tehny monta, ei ne mitään flight caseja ole, mutta hyvän näköisiä. Niittejä pirusti ja mustia. Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico... |
isojussi 24.07.2005 21:59:17 | |
---|
Mun kaverin Fantom x8:iin teki joku puolalainen hemmo siistin laukun. Kysyisinkö yhteystietoja? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
tarmo 24.07.2005 23:08:09 | |
---|
Transit case. TB-case, Thomann... Siinä muutamia paikkoja joista kannattaa kysyä jos haluaa laatuboxin. Toi viiminen on yleensä "köyhän miehen malli" mutta sinänsä ihan toimiva ja kestävä. Hintaa näille kertynee yleensä 200-450e riippuen siitä minkälaisia pyörä/kahvaratkaisuja haluaa. Tietty jotain puolikovia puolabägejäkin saa esim fmusicin kautta, mutta en montaakaan räkkiä sellaisen päälle itse menisi pakkaamaan. Jos hakusessa on semikestävä boxi, fasulta kandee käydä kysymässä. Ne on tietty myös mukavampia roudata. Yhteystietoja löytynee netistä, mutta voin myös laittaa jos ei muualta löydy. |
KB 25.07.2005 00:19:20 | |
---|
|
aisa 25.07.2005 04:57:38 | |
---|
jos ei muuten löydy mieleistä niin mä voin tehdä. halvaksi ei tule sekään, mutta varmasti kestää kolhuja. petriä ammuttiin tuala mettässä. |
samisuova 25.07.2005 15:04:34 | |
---|
Kiitoksia vinkeistä. Soittelin muutamaan paikkaan, ja etenkin tuo Bluescase vaikutti erittäin hyvältä vaihtoehdolta. |
IceChylos 31.07.2005 19:19:34 | |
---|
Onkos tuo m.netin bannereissakin esiintyvä EliteCase laatupaikka? Onko kestäviä/hyviä laukkuja? Silmä on ruumiin lamppu.
-Jeesus |
Leikari 01.08.2005 09:09:52 | |
---|
itselläni on pari thomannin perusmallista koteloa - tekevät tarkasti mittojen mukaan kun sinne ilmoittaa syntikan merkin ja mallin kotelot on valmistettu vesivanerista alumiinilistoin ja vahvikkein. Kahva on pehmustettu ja kulmissa vahvikkeet. Lukkoja, kahvoja tai saraoita ei ole upotettu. Sopivat hyvin tavanomaiseen omatoimiseen tms. pikkuroudaukseen - mihinkään rajumpaan menoon kamakasojen alle en uskaltaisi laittaa so. vieraitten matkaan isojen PA-kamojen seassa rekkakyydeissä tms. Soitetaan jamia! |
_m_ 01.08.2005 10:53:29 | |
---|
Thomannia täälläkin. Riittävän tukeva että uskaltaa roudata ja pakata, oli kohtuuhintainen ja syna sopii tuohon kuin valettu, eli ei valittamista. Noille perus-synille näyttäisi löytyvän ihan varastotavarana, oli siinä määrin nopea toimituskin. Real metal for true bastards |
kurmo 01.08.2005 12:55:36 | |
---|
Onkos tuo m.netin bannereissakin esiintyvä EliteCase laatupaikka? Onko kestäviä/hyviä laukkuja? Meillä on kaikki lodjut Elitecaselta. Hiton tukevia ja hyviä ja myöskin edullisia. En voi kuin suositella. "En tiedä mikä täällä on menossa, mutta jatkakaa." -Gypsy |
Leikari 01.08.2005 15:10:28 (muokattu 01.08.2005 15:19:59) | |
---|
sattui silmään muusikoiden.netin torilta kuva thomannin kotelosta http://muusikoiden.net/dyn/tori/66720.jpg thomannin kotelon hinta on 139,- (til. nro 149944) - en tiedä elitecasen hinnoista, mutta tuskin tuohon budjettiluokkaan pystyvät mikäli tuo laatu riittää - laatu EC:llä on varmasti ammattikäyttöön hyvä edit: tosiaan - erikoisen mallisen ms-20:n voi joko laittaa tarpeeksi korkeaan koteloon, josta sen joutuu ottamaan ulos - tai mielummin niin, että etureuna aukeaa alempaa kuin takareunan saranat tai että kansi nostetaan kokonaan pois ja syna jää pohjan päälle käytön ajaksi. Viistokantinen kotelo tuskin on mielekäs lujuus- ja pinoamisominaisuuksiensa vuoksi. Soitetaan jamia! |
mr.muzak 01.08.2005 19:42:36 | |
---|
sattui silmään muusikoiden.netin torilta kuva thomannin kotelosta http://muusikoiden.net/dyn/tori/66720.jpg thomannin kotelon hinta on 139,- (til. nro 149944) - en tiedä elitecasen hinnoista, mutta tuskin tuohon budjettiluokkaan pystyvät mikäli tuo laatu riittää - laatu EC:llä on varmasti ammattikäyttöön hyvä.. Mulla on ollu tuollainen thomann case Roland VK-8:ssa käytössä joku pari vuotta, ei ongelmia. Hyvin on kestänyt ja ihan verrattavissa noihin muihinkin case-valmistajiin. Tilasin sen koneenkin thomannilta joten oli loogista ottaa case samalla. Hyllytavaraa nuo caset suht uusille syntikoille, joten ei joutunut edes odottamaan. |
Xardan 06.08.2005 14:55:56 | |
---|
Ostin Thomannilta tuon halpis keissin. Muuten hyvä mutta aivan aavistukksen verran tuntuu liikkuvan syntikka sisällä. Kannattaako pehmustaa itse lisää vai onko soittimella tarkoituskin olla valjää tilaa? Music is my life, if not, then hell with me! |
IceChylos 06.08.2005 20:28:08 | |
---|
Ostin Thomannilta tuon halpis keissin. Muuten hyvä mutta aivan aavistukksen verran tuntuu liikkuvan syntikka sisällä. Kannattaako pehmustaa itse lisää vai onko soittimella tarkoituskin olla valjää tilaa? Ite pidän kahta pehmeetä vaahtomuovin palaa välissä, niin ei heilu. Toimii. Silmä on ruumiin lamppu.
-Jeesus |
kurmo 07.08.2005 00:01:20 | |
---|
Ostin Thomannilta tuon halpis keissin. Muuten hyvä mutta aivan aavistukksen verran tuntuu liikkuvan syntikka sisällä. Kannattaako pehmustaa itse lisää vai onko soittimella tarkoituskin olla valjää tilaa? Laita niin paljon fylliä väliin ettei masiina pääse liikkumaan milliäkään. Muuten se menee enemmän tai vähemmän varmasti pitkällä tähtäimellä paskaksi. "En tiedä mikä täällä on menossa, mutta jatkakaa." -Gypsy |
baron 08.08.2005 11:52:43 (muokattu 08.08.2005 11:54:02) | |
---|
Ostin Thomannilta tuon halpis keissin. Muuten hyvä mutta aivan aavistukksen verran tuntuu liikkuvan syntikka sisällä. Kannattaako pehmustaa itse lisää vai onko soittimella tarkoituskin olla valjää tilaa? Ei oo tarkoitus liikkua eikä tarvitse väljää tilaa. Noi vaahtomuovin palat, joita IceChylos ehdotti, on hyvä idea. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
Thommy 08.09.2005 01:54:12 (muokattu 08.09.2005 01:57:02) | |
---|
Mulla on mittatilauksena teetetyt puolikovat nk.ThermoCaset, jossa Korgit Le88 / 61 Classic matkustaa. Soittimet istuvat kuin "nyrkki pyllyssä" eli varsinkin LE88:a ei lootasta nosteta jos alle ei laita hihnoja josta saa vähän nostettua ja sitten sormet väliin. Caset on Bartusch-merkkiset, eli takaa löytyy tämä "puolalainen" hemmo, johon joku oli aikaisemmin viitannut. Caset kestävät päälle lastausta kunhan siihen ei nyt kaappeja heitellä. Kovuus ei tietenkään samaa luokkaa kun TransitCasessa. Ainoa miinus on järjetön toimitusaika... Laukkuja voi tiedustella entisestä Helsingin Musiikista ja oon niitä joskus nähnyt Fasullakin. |
Lerxst77 08.09.2005 09:20:40 | |
---|
"Räjähdysainekerroin kun kyseessä on aniitti? -yks vai kaks?" |
timwee 08.09.2005 11:56:38 | |
---|
|