Moi! Olen aikoinaan tilannut Thomann:ilta Roland VA-3 soittimen. Siitä syystä, kun mukaan sieltä tullut ei, kuin saksankielinen manuska, josta en pahemmin ymmärrä mitään. Ei sen puoleen, että pärjäisin englannin kielellä sen paremmin. :-( Muuten pärjään varsin kohtuullisesti soittimen kanssa, mutta on ollut alusta asti ongelmana se, etten osaa tallentaa SUPERTONES nappeihin pikavalinnaksi intsrumenttia, jossa olisi M-FX efekti mukana. Eli käytännössä niin, että, kun nappia yksi painaa, efekti valo syttyy, halutunlainen instrumentti soi, halutunlaisella M-FX efektillä. Intrumentin osaan kyseisen nappiin vaihtaa, (tai johonkin muuhun nappiin) mutta se efektin perkules ei jää sinne muistiin sitten millään. :-( Sen tiedän, että tuo onnistuu, sillä jotenkin, täysin vahingossa, olen jonkun niistä napeista saanut siten toimimaan. Mutta, kun en ollenkaan tiedä, mitä siinä kohdassa olen tehnyt, että se efektikin sinne muistiin on jäänyt. Nykyään jo tuntuu siltä, että onkohan laite jotenkin rikkoutunut siltä osin, niin paljon olen sitä yrittänyt onnistumatta. Tosin, monta kertaa on käynyt niinkin jonkin asian kanssa, että, se on niin yksinkertainen, ettei sitä osaa ajatella :-) Vaan, nyt pyydän apua teiltä hyvät ihmiset, tässä asiassa. Jokohan pian onnistuisinkin (teidän avulla) saamaan insrumentit efekteineen nappulan taakse, olisi mukavampi soitella, kun ei tarvitsisi aina efektiä hakea monen mutkan kautta. Että semmosta.. |