jazzcat 02.11.2006 18:44:52 | |
---|
Tätä on varmaan käsitelty jo vähintään kerran, mutta kysynpä kuiteski. Harkitsen microkorgiin sijoittamista, rhodesin lisukkeeksi, tarkoituksena soittaa taustapadeja, stringsejä ja analogiliidejä (ja vocoder tietysti). Korg ainakin uhoaa että laite on oiva juuri tähän tarkoitukseen. Onko näin, kellä on kokemusta? Olen kuullut että koskettimisto on hiukan köyhänpuoleinen (eli voiko tiluttaa mitään tyylikästä?) ja vocoderin mikki huono? Kertokaas vähän mielipiteitänne, (jos on kokemusta siis.) |
kepulainen 02.11.2006 18:59:22 | |
---|
Tätä on varmaan käsitelty jo vähintään kerran, mutta kysynpä kuiteski. Harkitsen microkorgiin sijoittamista, rhodesin lisukkeeksi, tarkoituksena soittaa taustapadeja, stringsejä ja analogiliidejä (ja vocoder tietysti). Korg ainakin uhoaa että laite on oiva juuri tähän tarkoitukseen. Onko näin, kellä on kokemusta? Olen kuullut että koskettimisto on hiukan köyhänpuoleinen (eli voiko tiluttaa mitään tyylikästä?) ja vocoderin mikki huono? Kertokaas vähän mielipiteitänne, (jos on kokemusta siis.) No ei sillä ny kuuhun mennä, mut oma mikki kiinni niin saahan sillä mausteltua soppaa kivasti. Hintaansa nähdän kannattava ostos. |
mr.bungle 02.11.2006 18:59:44 | |
---|
Tätä on varmaan käsitelty jo vähintään kerran, mutta kysynpä kuiteski. Harkitsen microkorgiin sijoittamista, rhodesin lisukkeeksi, tarkoituksena soittaa taustapadeja, stringsejä ja analogiliidejä (ja vocoder tietysti). Korg ainakin uhoaa että laite on oiva juuri tähän tarkoitukseen. Onko näin, kellä on kokemusta? Olen kuullut että koskettimisto on hiukan köyhänpuoleinen (eli voiko tiluttaa mitään tyylikästä?) ja vocoderin mikki huono? Kertokaas vähän mielipiteitänne, (jos on kokemusta siis.) Mulla oli MicroKorg vähän aikaa. Ihan mukava vehjes se oli, vocoder oli mainio ja mikkikin toimi hyvin. Koskettimisto tosiaan on aika huono, ja polyfonia (4 ääntä) tökkii vastaan varsinkin padeja soitettaessa. Saundit oli aika rehellistä digifiltteri/oskillaattorilinjaa, parempia perinnesaundeja saa esim. Creamwaren toosista (jotka sitten maksaakin...). bassolla hanuriin |
Leikari 02.11.2006 21:30:22 | |
---|
Soitetaan jamia! |
BaariMikko 03.11.2006 08:49:46 | |
---|
Soundit on tosiaan ajoittain melko kliiniset, mutta kyllä tuo asiansa ajoi. Pahiten tökki mullakin loppupeleissä se koskettimisto, ja Ionin hommattuani päätin pistää vehkeen kiertoon, vaikka olishan tuota toisaalta kätevä pitää treenikäytössä varavehkeenä jos/kun ei jaksa roudailla kamojansa ympäri kaupunkia. Polyfonia riitti yleensä ihan hyvin - pääasiassa soittelinkin kyllä liidejä, mutta harvemmin bändikäytössä tulee vastaan välttämätöntä tarvetta soittaa kovin laajoja mattoja. "Taide on kyllä hirveetä. Mopot, ne on jotain."
-Zarmo
Selitys - uusin teksti 29.10 |
jazzcat 03.11.2006 23:51:43 | |
---|
Onko siinä ionissa vocoderia? |