moi, minulla on korgin poly800, josta on alkuperäiset äänet häipyneet ilmeisesti patterien kuoltua. tietääkö kukaan, miten originaaliäänet voisi saada takaisin? netissä on jotain sivustoja, jossa ääniä löytyy wavina, mutta kuinka saan ne sieltä sisään korgiin? olen aika ummikko, korgini on minulle uusi vaikka vanha onkin. kiitos avusta jo etukäteen! anu |
moi, minulla on korgin poly800, josta on alkuperäiset äänet häipyneet ilmeisesti patterien kuoltua. tietääkö kukaan, miten originaaliäänet voisi saada takaisin? netissä on jotain sivustoja, jossa ääniä löytyy wavina, mutta kuinka saan ne sieltä sisään korgiin? olen aika ummikko, korgini on minulle uusi vaikka vanha onkin. kiitos avusta jo etukäteen! anu Netistä tosiaankin pitäs löytyä noi saundit, vanhemmissa malleissa saundit ladattiin kasetilta, siis ihan kasettimankalta, mutta jos tossa sun synassas on midi, niin sulla pitäs olla tietsikassa äänikortti missä on midi ja joku softa millä saat siirettyä saundit midin kautta koneeseen. Viisaammat jatkakoon tästä...tai kysyppä tuolta M.H. Project / 040-5842095, lienee Korg-huolto Hesan päässä nykyään. Ostan Casion kun täytän 50v... |