homman nimi: nykyisin lontoossa asuva ystäväni tulee mun studiolle joulukuun 10.-20.12 levyn tekoon. levylle tulee pari biisiä joihin tarvitaan IMPROVISAATIOTAITOINEN kosketinsoittaja, jolla oma, hyvälaatuinen soitin jossa ainakin hyvä pianosoundi, kohtuu hammond ja rhodes. musa on tyyliltään jonkin sortin folkkia, perus sointukuluilla mennään ja tekstiin/lauluun nojataan. liksaa tiedossa tuntipolitiikalla suoraan kätöseen. keikkasi siis kestää noiden parin biisin kosketinosuuksien verran. olethan sitten niin hyvä kuin lupaat, petturin palkka on.. ;) pikaviestiä kiitos kun laulu-sessio alkaa, rec menee päälle. kun valot on sammutettu, ja seistään ulko ovella, voi harkitaa äänityksen katkaisua. |
valit. toi ei käy. kaveri on kuulemma kokeillut tota lähestymistapaa, ja yhtään sua dissamatta vuorovaikutus-mahdollisuus pitää olla. kun laulu-sessio alkaa, rec menee päälle. kun valot on sammutettu, ja seistään ulko ovella, voi harkitaa äänityksen katkaisua. |
Ihan mukava homma kuitenkin, että ilmoitit mahdollisuudesta osallistua musan tekoon. Toivottavasti joku löytyy! Täällä voi olla joukossa sellaisiakin, jotka on hyviä hommaan kuin hommaan. Minä taas olen vähän epävarma onko hyvä vai ei kun pitäisi etukäteen tutustua hieman siihen mitä on mukana tekemässä. Jos on innostunut siitä mitä tehdään, on paremmat mahdollisuudet saada jotain suht koht mukavan kuuloista aikaan kuin matalammalla innostuneisuudella. Jos mä olisin mukana tekemässä jotain folk juttua, saattaisin kokeilla kotona tietokoneella minkälaiset saundit siihen toimii ja lopulta tehdä lopullisen version jollain oikealla akustisella soittimella. Omassa kotona ei tällä hetkellä ole oikeita akustisia soittimia kuin harmooni ja haitari. |