Aihe: Nuottikirjoja aloittelijalle
1
mungiisi
15.12.2006 15:31:52
Hoi kaikille kosketinsoittajille,

Olen omistanut syntikan noin vuoden.Olen soitellut vain jotain perusjuttuja korvakuulolta levyiltä ja jotain omia sävellyksiäni. Nyt kiinnostaisi kuitenkin oppia soittamaan paremmin, pianoa en pysty kotiin hommaamaan niin ajattelin tuolla sitten soitella. Kitaraa olen soittanut opistolla sen verran että osaan nuotteja jotenkin lukea. Haluaisinkin suosituksia joistain perus nuottikirjoista, joita voisin käydä lainaamassa kirjastosta ja treenata soittamista. Klassista mieluiten siis.
aanipaja
16.12.2006 15:20:02

Hoi kaikille kosketinsoittajille,

Olen omistanut syntikan noin vuoden.Olen soitellut vain jotain perusjuttuja korvakuulolta levyiltä ja jotain omia sävellyksiäni. Nyt kiinnostaisi kuitenkin oppia soittamaan paremmin, pianoa en pysty kotiin hommaamaan niin ajattelin tuolla sitten soitella. Kitaraa olen soittanut opistolla sen verran että osaan nuotteja jotenkin lukea. Haluaisinkin suosituksia joistain perus nuottikirjoista, joita voisin käydä lainaamassa kirjastosta ja treenata soittamista. Klassista mieluiten siis.

Moi ! Noi pianoalkeitten kurssivihot on aika pitkäpiimäistä materiaalia. Ehkä parhaat biisit löytyvät Thompsonin pianokoulusta. Voisit sitä 1. tai 2. osaa kokeilla. Suomalaisen Pianokoulun 1. osa on kanssa aika jees. Vihot on ihan sikakalliita, mutta jos kirjastosta löytyy, niin hieno homma.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)