Aihe: Onko kellään kokemusta M-Audion stagepianoista?
1
Tukkajumalatar
10.12.2006 01:01:59

Elikä minkälaiset saundit on esim. mallissa ProKeys 88? Millainen peli noin yleensä, kannattaako hankkia?

Kiitokset etukäteen!
veka2
13.12.2006 00:41:34 (muokattu 13.12.2006 11:01:53)
Hintaansa nähden aivan asiallinen peli, omistajan kokemuksena. Pianosoundit ja viulumatto ok, samoin pari synamattoa. Sitten on muutama soundi, kuten DX7-piano, jotka eivät mitenkään huikaisevia. Painaa kuin synti, tukevasti tehty. Koskettimien tatsi on asiallinen. Mulla on myös Korg N1, joka on 88:iin verrattuna huomattavasti kalliimpi ( ja arvostetumpi ), mutta mun mielestä M-audion tatsi on ihan samaa luokkaa. Laitteessa on myös joitakin hyödyllisiä MIDI-masterkeyboard-ominaisuuksia. Soundivalikoima on kaikenkaikkiaan melko rajallinen, mutta jos ajattelee tulevansa juttuun 2-3 pianosoundilla sekä 5-6 syna- ja viulumatolla ( sekä niiden layer- ja split-yhdistelmillä ) niin toimii kyllä. Soundeja voi efektoida halunsa mukaan, mutta niitä ei pääse muokkaamaan ja tekemään omia soundeja.
Tukkajumalatar
14.12.2006 19:55:11

Suuri kiitos vastauksestasi. Juu, en minä sitä stagepianoa saundien vuoksi hae, multahan tuo Korg Triton LE löytyy jo. Paitsi itse pianosaundin tulee toki olla asiallinen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)