Onko kyseisen syndikan sekvensserissä säätö mahdollisuutta siihen ettei tempo muuttuisi milläänlailla niin, että loopit saisi soimaan sulavammin?Olen kokeillut lisääväni tempoa joskus jopa 50 kertaa isommalle ja silti looppi tökkii siirtyessään seraavan loopin kohdalle.Muistan kokeilleeni jopa 100 kertaa isommalla temmolla niin silti siitä tuli tökkivä.Fruity loopsin sekvensserissä ei tälläistä ole.Saman loopin saa soimaan paljo pienemmällä temmon säätämisellä sulavammin, kuin roland fantomin.Tietenkin loopin saisi soimaan realiaikaisessa nauhotuksessa sulavammin,mutta helpompaa se on copy toiminolla.Onk esim track edit:ssä jotain toimintoa millä voisi edes auttaa ongelmaa?Kertokaa te viisaammat :) |
Onko kyseisen syndikan sekvensserissä säätö mahdollisuutta siihen ettei tempo muuttuisi milläänlailla niin, että loopit saisi soimaan sulavammin?Olen kokeillut lisääväni tempoa joskus jopa 50 kertaa isommalle ja silti looppi tökkii siirtyessään seraavan loopin kohdalle.Muistan kokeilleeni jopa 100 kertaa isommalla temmolla niin silti siitä tuli tökkivä.Fruity loopsin sekvensserissä ei tälläistä ole.Saman loopin saa soimaan paljo pienemmällä temmon säätämisellä sulavammin, kuin roland fantomin.Tietenkin loopin saisi soimaan realiaikaisessa nauhotuksessa sulavammin,mutta helpompaa se on copy toiminolla.Onk esim track edit:ssä jotain toimintoa millä voisi edes auttaa ongelmaa?Kertokaa te viisaammat :) Vaikee kuvitella miltä kuulostais jos pistää sata kertaa nopeemman temmon, onko semmonen edes mahollista fantomilla? Mulla menee meinaan vaan viitosesta kolmeensataan. www.myspace.com/zombiecheck |