Aihe: Roland fantom x6:n Seqvensseri
1
Vitaristi
30.11.2006 22:00:54
Onko kyseisen syndikan sekvensserissä säätö mahdollisuutta siihen ettei tempo muuttuisi milläänlailla niin, että loopit saisi soimaan sulavammin?Olen kokeillut lisääväni tempoa joskus jopa 50 kertaa isommalle ja silti looppi tökkii siirtyessään seraavan loopin kohdalle.Muistan kokeilleeni jopa 100 kertaa isommalla temmolla niin silti siitä tuli tökkivä.Fruity loopsin sekvensserissä ei tälläistä ole.Saman loopin saa soimaan paljo pienemmällä temmon säätämisellä sulavammin, kuin roland fantomin.Tietenkin loopin saisi soimaan realiaikaisessa nauhotuksessa sulavammin,mutta helpompaa se on copy toiminolla.Onk esim track edit:ssä jotain toimintoa millä voisi edes auttaa ongelmaa?Kertokaa te viisaammat :)
Adawolf
30.11.2006 22:33:44
Onko kyseisen syndikan sekvensserissä säätö mahdollisuutta siihen ettei tempo muuttuisi milläänlailla niin, että loopit saisi soimaan sulavammin?Olen kokeillut lisääväni tempoa joskus jopa 50 kertaa isommalle ja silti looppi tökkii siirtyessään seraavan loopin kohdalle.Muistan kokeilleeni jopa 100 kertaa isommalla temmolla niin silti siitä tuli tökkivä.Fruity loopsin sekvensserissä ei tälläistä ole.Saman loopin saa soimaan paljo pienemmällä temmon säätämisellä sulavammin, kuin roland fantomin.Tietenkin loopin saisi soimaan realiaikaisessa nauhotuksessa sulavammin,mutta helpompaa se on copy toiminolla.Onk esim track edit:ssä jotain toimintoa millä voisi edes auttaa ongelmaa?Kertokaa te viisaammat :)

Vaikee kuvitella miltä kuulostais jos pistää sata kertaa nopeemman temmon, onko semmonen edes mahollista fantomilla? Mulla menee meinaan vaan viitosesta kolmeensataan.
www.myspace.com/zombiecheck
HK
02.12.2006 13:30:35 (muokattu 02.12.2006 13:34:52)
Muistaakseni siellä sekkarin puolella oli sampleille ihan kätevä timestretch-komento, mutta nyt en kyllä tarkemmin muista miten sitä käytettiin. Ainakin meikäläisellä nuo samplet ovat toimineet ihan hyvin kun on asettanut siellä samplerissa sampleille saman bpm:n mikä biisissä on käytössä ja napsinut editorilla tarkkaan alku- ja loppupäästä löysät pois. En ole siis käyttänyt sitä looppaustoimintoa vaan laittanut toistuvat samplet sinne sekkariin käsin.
Peltikorva puupäässä.
Vitaristi
03.12.2006 21:11:25 (muokattu 08.12.2006 13:35:10)
Vaikee kuvitella miltä kuulostais jos pistää sata kertaa nopeemman temmon, onko semmonen edes mahollista fantomilla? Mulla menee meinaan vaan viitosesta kolmeensataan.

Tarkoitin lähinnä: 5-300 :D.Rolandin sekvensseri on vaan paljon hitaampi kuin fruiti loopsissa kun tempo on kummassakin sama
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)