silent_reaper 24.06.2007 02:35:17 | |
---|
Kokoa budjetilla max.350€ paras mahdollinen keyboardin äänentoisto järjestelmä minulle thomannin kaupassa. saa olla PA/vahvari (PAn ei tarvi olla valmispaketti) Siis MAHDOLLISIMMAN HYVÄ SOUNDITASO JA RIITTÄVYYS KEIKOILLE JYYSTÄMÄÄN MELODEATHIA. |
Synth 18.07.2007 19:02:07 | |
---|
Kokoa budjetilla max.350€ paras mahdollinen keyboardin äänentoisto järjestelmä minulle thomannin kaupassa. saa olla PA/vahvari (PAn ei tarvi olla valmispaketti) Siis MAHDOLLISIMMAN HYVÄ SOUNDITASO JA RIITTÄVYYS KEIKOILLE JYYSTÄMÄÄN MELODEATHIA. tuolla budjetilla ei kyllä keikkoja soitella. Itse maksoin Kustomin PA setistä 250€ (mikserivahvari + kaksi 10" kaappia) ja se jää treeneissäkin jalkoihin rummuille jos tuplabassaria yritetään. Emmätiiä mä oon vaa töissä täälä... |
TuntematonMuuttuja 19.07.2007 06:23:32 | |
---|
Tuohon hintaan voisi hyvällä tuurilla löytää jonkun käytetyn combovahvistimen tai aktiivimonitorin torilta tai huuto.netistä. Tai sitten voi aivopestä soittotoverit pa:n yhteishankintaan... ;-) |
Murgo 19.07.2007 09:19:41 | |
---|
Ei varmaan helposti saa uutena,kyllä tuolla budjetilla kannatta nähdä se vaiva että hakee käytettyjä. Saa luultavasti paljon parempia kamoja kuin halvimmat T-Amp/The Box systeemit(joista tosin kokemus rajoittuu yhteen 300W T-amppiin joka tuntui tavallisilla 12"+torvi-kajareilla laulukäytössä jäävän aika pahasti jalkoihin treenikämpällä).Tee-se-itse-mies tietysti voi säästää rakentelemalla esim. kajarit itse. Oma systeemini tuli maksamaan kai jotain tuon budjettisi verran ja koostuu ikivanhasta 2x100W Peaveyn mikserivahavarista sekä itserakennetuista torvikajareista(Bill Fizmauricen DR 250). Kajareiden rakentamisessa oli hirmuinen urakka,mutta ääntä lähtee sitten vahvistintehoon nähden ihan eri tavalla kuin tavallisista refleksipöntöistä,riittää keveästi koskettimille ja lauluille kahden 100W kitaravahvarin(reiluilla säröillä), 300W bassovahvarin ja erittäin kovaäänisen rumpalin kanssa,ei kauheasti kärsi luukuttaa kun muut alkavat valittaa että peittää kaiken muun. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
CPU 20.07.2007 14:33:00 (muokattu 20.07.2007 15:06:39) | |
---|
Tai sitten voi aivopestä soittotoverit pa:n yhteishankintaan... ;-) Ei muuta ku laulajan kanssa salaliittoa tekemään. K. |
teroyk 22.07.2007 22:43:26 | |
---|
Kokoa budjetilla max.350€ paras mahdollinen keyboardin äänentoisto järjestelmä minulle thomannin kaupassa. saa olla PA/vahvari (PAn ei tarvi olla valmispaketti) Siis MAHDOLLISIMMAN HYVÄ SOUNDITASO JA RIITTÄVYYS KEIKOILLE JYYSTÄMÄÄN MELODEATHIA. Miksi ihmeessä thomann kaupasta...ja eiköhän ole järkevämpää osta bändin kanssa yhteinen pa-setti(tätä eivät olisi sinulle thomannilla neuvoneet). |
musamies 22.07.2007 22:57:45 | |
---|
Kokoa budjetilla max.350€ paras mahdollinen keyboardin äänentoisto järjestelmä minulle thomannin kaupassa. saa olla PA/vahvari (PAn ei tarvi olla valmispaketti) Siis MAHDOLLISIMMAN HYVÄ SOUNDITASO JA RIITTÄVYYS KEIKOILLE JYYSTÄMÄÄN MELODEATHIA. Tohon hintaan vois katsella käytettyä yhtä aktiivikaappia. Uusia sopuhintaisia on esimerkiksi: http://www.noretron.fi/index.php?si … 9&group_id=155&prod_id=2490 En tiedä miten se soi mutta ei yllättäisi vaikka laatu olisi halvinta T-boxia parempi. |
Xardan 06.08.2007 11:40:31 | |
---|
Onko muuten olemassa PA-mikserin ja synan väliin jonkunlaista vahvistinta jolla saisi singaaliin lisää potkua? vai pitääkö synalla olla oma PA? Music is my life, if not, then hell with me! |
isojussi 06.08.2007 12:53:52 | |
---|
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |